خراسان شمالی- مردم خطه باب الرضا-گنجینه معرفتها در سالروز رحلت خمینی کبیر قدس سره با حضور در مصلی امام خمینی ره با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید عهد کردند.

تجدید عهد مردم باب الرضا، با حضرت روح الله
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛  در سالروز رحلت جانگذاز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ره مردم سراسر استان در مصلی ها و مساجد در سوگ امام عارفان نشسته و در ماتم آن عزیز سفرکرده به عزاداری و مرثیه سرائی پرداختند.
مردم مومن و ولایتمدار استان خراسان شمالی با حفظ شئون بهداشتی و دستور العمل های وزارت بهداشت با حضور در مراسم گرامیداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب ره با آرمانهای معنوی و الهی آن امام عزیز تجدید عهد کردند.
دلدادگان و عاشقان خمینی کبیر قدس سره در مرکز خراسان شمالی نیز همپای امت سوگوار اسلامی با حضور در مصلی امام خمینی ره شهر بجنورد ضمن پاسداشت مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ره به استماع سخنان گهر بار ولی امر مسلمین جهان که بصورت مستقیم از شبکه های ملی پخش شد نشستند.
مراسم محوری مرکز استان  که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در مصلی مرکزی بجنورد برگزار شد؛ متفاوت تر از سنوات گذشته برگزار شد و پس از تلاوت کلام ا... مجید و اجرای گروه سرود توسط نوجوانان بیانات ارزشمند و راهبردی رهبر معظم انقلاب حفظه ا... بطور مستقیم در این مراسم پخش شد و شرکت کنندگان مجهز به تجهییزات پزشکی پای فرامین امام المسلمین نشستند.
گفتنی است آئین دسته روی هیئات مذهبی هرساله در رسای امام العارفین در روز ۱۴خرداد انجام می شد امام دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا و پیشگیری از مشکلات احتمالی این مراسم لغو شد.
لازم به ذکر است این مراسم بصورت پخش زنده به روی آنتن سیمای شبکه اترک و همچنین رادیو استانی رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.