هیات مذهبی "رهروان روح الله" خانواده شهدا در مشهد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره) ۹ هزار وعده غذایی در مناطق مختلف حاشیه کلانشهر مشهد توزیع کردند.

توزیع ۹ هزار وعده غذایی در حاشیه شهر مشهد به مناسبت رحلت امام خمینی(ره)

به گزارش قدس آنلاین، مسوول هیات مذهبی رهروان روح الله مشهد گفت: این هیات که متشکل از ۳۶ تشکل مذهبی کوچک و بزرگ به نام رهروان روح الله در سراسر کلانشهر مشهد است همه ساله در ۱۴ خرداد ماه مراسم باشکوهی به مناسبت ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی برگزار می کرد که امسال با توجه به همه گیری کرونا این آئین جهت جلوگیری از شیوع کرونا به گونه دیگری برگزار شد.

رضا احمدی افزود: امسال به همت خانواده های شهدای عضو این هیات مذهبی ۹ هزار وعده غذای گرم به نیت خیرات برای آن امام سفر کرده تهیه و دیروز چهارشنبه ۱۴ خرداد بین اهالی محلات مختلف حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

پیش از این نیز طبق اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ۸۱ حسینیه شهدا در این استان که متولیان آن خانواده شهدا هستند میزبان برگزاری آئینهای گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اعلام شده اند.

بر اساس اعلام جانشین رییس ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در خراسان رضوی به دلیل شیوع بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا تجمع و برنامه‌ای در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت رضا (ع) برگزار نمی‌شود و بیشتر برنامه‌ها در سطح این استان به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شوند.

با این وجود رئیس شورای هیاتهای مذهبی خراسان رضوی گفت؛ هیات های مذهبی استان در مشهد و دیگر شهرستانها بصورت خودجوش برنامه هایی را در مساجد و برخی نقاط شهری با رعایت پروتکلهای بهداشتی و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی برگزار نمودند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.