مرحله سوم رزمایش «کمک مؤمنانه» با توزیع ۳۲۰ بسته مواد غذایی و معیشتی میان نیازمندان در شهرستان طرقبه برگزار شد.

مرحله سوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در طرقبه برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، به همت حوزه مقاومت بسیج طرقبه و خیرین نیک‌اندیش، سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در شهر طرقبه با توزیع ۳۲۰ بسته موادغذایی و معیشتی میان نیازمندان برگزار شد.

این بسته‌های مواد غذایی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال شامل برنج، گوشت گوسفندی و مرغ، رب، خرما، سویا، ماکارونی و روغن تهیه و همزمان با ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) و سالگرد قیام ۱۵خرداد بین نیازمندان توزیع شد.

 

بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع)

ویژه‌برنامه بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با عنوان «راه امام اندیشه امام» همراه با سخنرانی و مداحی در جوار بارگاه ملکوتی امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برگزار و از طریق صفحه رسمی اینستاگرام این بقعه متبرکه به‌صورت زنده پخش شد.

همچنین به مناسبت ایام رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، تعداد ۴۰۰ بسته متبرک کیک و آبمیوه و آب معدنی توسط خادمان افتخاری آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز تهیه شد و در مراسم پخش مستقیم سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در سطح شهر طرقبه همراه با اجرای سرود «پاتوقی» در میدان صاحب‌الزمان(عج) طرقبه توسط گروه سرود عصر انتظار انجام شد، بین عموم مردم توزیع شد.

برگزاری مسابقه مجازی سراسری «امام خمینی(ره) در کلام امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های این بقعه متبرکه در ایام رحلت امام راحل (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵خرداد بود.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.