کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: اگر دوباره به تیم ملی دعوت شوم با جان و دل به تیم ملی کشورم کمک می‌کنم.

با جان و دل به تیم ملی فوتسال کمک می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، قدرت بهادری در خصوص برگزار شدن یا نشدن مرحله پلی‌آف در لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: از لحاظ فنی نظری هم داشته باشیم در آخر تصمیم با مسوولان فوتسال است اما چون پلی‌آف لیگ امسال برای ما به شکل بدی تمام شد، مخالف برگزاری آن هستم. به نظر من نحوه برگزاری پلی‌آف در لیگ ایران اشتباهاتی دارد و به طور حتم اگر اشکالات آن رفع شود، برگزاری آن کار خوبی است.

وی در مورد شرایط تیم فرش‌آرا برای شرکت در لیگ برتر سال آینده خاطرنشان کرد: مدیران فرش‌آرا هنوز از تصمیمات مسوولان فوتسال و اتفاقاتی که برای ما در آخرین دیدار رخ داد، ناراحت هستند اما امیدوارم با کمک مسوولین باشگاه و استان مشکلات تیم حل شود تا مشکلی از بابت حضور در لیگ سال آینده وجود نداشته باشد.

کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد درباره احتمال لژیونر شدن خود در سال آینده،   تصریح کرد: در حال حاضر قراردادم با فرش‌آرا به پایان رسیده است و مشکلی بابت لژیونر شدن ندارم. با تیم فوتسال نفت وسط عراق قرارداد ۲ ماهه داخلی امضا کردم که با شیوع ویروس کرونا عراق لغو شد. لیگ آن‌ها ۲ ماهه به تمام می‌رسد و اگر شروع شود به احتمال زیاد به آنجا می‌روم.  

بازیکن سابق تیم‌ ملی فوتسال درخصوص دوری از تیم ملی گفت: جام ملت‌های آسیا قرار بود که در اسفندماه سال گذشته برگزار شود اما به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و من در آن زمان شرایط حضور در تیم ملی را نداشتم. از تیم ملی خداخافظی نکردم. ۷ سال برای تیم ملی بازی کردم و هر زمان که دوباره کادر فنی من را دعوت کند با جان و دل به تیم ملی کشورم کمک می‌کنم.  

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.