هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها بر اثر بارش‌های رگباری در این استان هشدار داد.

بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی از عصر امروز به همراه وزش باد شدید و کاهش نسبی دما به میزان هفت تا ۱۰ درجه در بیشتر مناطق این استان فعال می‌شود.
براساس این گزارش به دنبال فعالیت این سامانه وقوع بارش‌های رگباری توام با رعد و برق در نواحی مستعد، بارش تگرگ و رعد و برق در مناطق مختلف خراسان رضوی بویژه در نیمه شمالی، غربی و مناطق کوهستانی جنوب استان پیش‌بینی شده است.
فعالیت این سامانه بارشی تا روز دوشنبه هفته جاری در خراسان رضوی ادامه دارد و در این مدت احتمال بروز خسارت، آسیب به سازه‌های موقت و کاهش میدان دید افقی، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و برخورد صاعقه وجود دارد.
مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه نسبت به عدم اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات و فراهم کردن تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از بروز خسارات احتمالی ناشی از افزایش شدت وزش باد تاکید کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.