۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 707106

هافبک تیم فوتبال سپاهان که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کند در واکنش به احتمال بازگشتش به تیم شارلوا برای فصل بعد واکنش نشان داد.

سپاهان دنبال جذب دائمی من است

قدس آنلاین: امید نورافکن هافبک فوتبال ایران در حالی که با تیم شارلوا بلژیک قرارداد دارد، این فصل به صورت قرضی به تیم سپاهان اضافه شد و عملکرد خوبش در جمع شاگردان امیر قلعه نویی، سپاهانی ها را به فکر جذب دائمی این بازیکن انداخت.

حتی منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان سفری به بلژیک داشت تا با مالکان ایرانی این باشگاه برای به خدمت گرفتن نورافکن مذاکره کند؛ اتفاقی که هنوز به صورت رسمی به توافق منجر نشده و وضعیت این هافبک ایرانی برای فصل بعد مشخص نیست.

نورافکن درباره وضعیتش گفت: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. اگر شارلوا به من نیاز داشته باشد، از بازگشت به بلژیک خوشحال می‌شوم.

این هافبک ایرانی ادامه داد: سپاهان دوست دارد مرا حفظ و به صورت دائمی و قطعی به خدمت بگیرد. مهدی بیات (مالک ایرانی باشگاه شارلوا) هم این را می‌داند.

نورافکن که این روزها به ویروس کرونا مبتلا شده و در قرنطینه است، گفت: من گزینه‌ای را انتخاب می‌کنم که برای فوتبال و البته حضورم در تیم ملی ایران بهترین تصمیم باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.