لپ تاپ جدید سامسونگ Galaxy Book S ۲۰۲۰ با چیپست Intel Lakefield و شبکه LTE عرضه شد.

لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book S راه‌اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ سال گذشته نوت بوک Galaxy Book S را در کنار گوشی های هوشمند Galaxy Note ۱۰ و Galaxy Note ۱۰+ به بازار عرضه کرد، این نوت بوک برای اولین بار در جهان بود که توسط چیپست اسنپدراگون ۸cx که در دسامبر سال ۲۰۱۸ رسماً به بازار عرضه شد و نکته برجسته این لپ تاپ حالت اتصال Gigabit LTE بود.

این برند معتبر، هم اکنونSamsung Galaxy Book S ۲۰۲۰ را معرفی کرده است که مدل جدید به جای پردازنده Snapdragon ۸cx Comput ، از پردازنده Lakefieldfield Intel بهره می‌برد. این لپ تاپ با فناوری سه بعدی Intel Foveros ۳D و معماری CPU ترکیبی، پیشگام این ویژگی در مدل خود است و همچنین حالت اتصال Gigabit LTE همیشه روشن را حفظ می‌کند.



مشخصات Samsung Galaxy Book S ۲۰۲۰

لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book S ۲۰۲۰ با همان صفحه نمایش لمسی ۱۳.۳ اینچی با کیفیت Full HD مانند مدل قبلی خود عرضه می شود، این صفحه نمایش با روشنایی ۶۰۰ نیت ، وضوح چند لمسی ۱۰ نقطه و وضوح تصویر ۱،۹۲۰ x ۱،۰۸۰ پیکسل ارائه شده است. تأمین انرژی دستگاه ، با پردازنده Lakefield اینتل همراه با Intel Hybrid Technology و Intel UHD Graphics است، لپ تاپ از پردازنده ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR۴X و حافظه داخلی ۲۵۶ GB یا ۵۱۲ گیگابایت از مدل euFS پشتیبانی می‌کند و فضای ذخیره سازی از طریق کارت microSD تا ۱ ترابایت قابل گسترش است.

این نوت بوک با نسخه قبلی Windows ۱۰ Home / Pro از قبل نصب شده و باتری ۴۲Wh را پشتیبانی می‌کند که به ادعای سامسونگ می‌تواند ۲۳ ساعت با یک بار شارژ دوام داشته باشد. این لپ تاپ یک دوربین وب ۱ مگاپیکسلی HD ارائه می‌دهد و از سیستم عامل ویندوز Hello با سنسور اثر انگشت پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های Galaxy Book S ۲۰۲۰ می توان به بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط AKG ، روشنایی برای کیبورد و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

در قسمت اتصالات ، این نوت بوک پورت‌های ۴G LTE Cat.۱۶ ، Wi-Fi ۶ ۸۰۲.۱۱ax ۲ × ۲ ، بلوتوث ۵.۰ ، VHT۸۰ MU-MIMO و پورت های USB-C دوگانه را ارائه می‌دهد.



قیمت و در دسترس بودن Samsung Galaxy Book S ۲۰۲۰

سامسونگ Galaxy Book S ۲۰۲۰ برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی در اروپا با قیمت ۱۱۲۸ یورو قیمت گذاری شده است و مدل ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۹۹۹ یورو در انگلیس به فروش می‌رسد و به زودی عرضه جهانی خواهد شد و قیمت آن در بازارهای دیگر مقداری تفاوت خواهد داشت، سامسونگ رنگ های Earthy Gold و Mercury Grey را برای این لپ تاپ عرضه می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لروکس ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    قیمت چنده