گوشی هوشمند OPPO Reno ۴ و Reno ۴ Pro با شارژ سریع و Snapdragon ۷۶۵G راه اندازی شد.

مشخصات گوشی هوشمند OPPO Reno ۴ و Reno ۴ Pro

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، برند OPPO سری گوشی های هوشمند Reno خود را در حالی که نسخه Zoom Edition Reno ۱۰X دارای پردازنده Snapdragon ۸۵۵ بود به عنوان دستگاه‌های پرچمدار به بازار عرضه کرد، با این حال این سریال گوشی‌ها برای تمرکز روی سطح متوسط ​​تکامل یافته است، Reno۳ و Reno۳ Pro ۵G در سال گذشته با ارائه پشتیبانی از شبکه های ۵G نسل بعدی به عنوان محصولات میان رده معرفی شدند.

تقریباً شش ماه از این معرفی گذشته است و سازنده گوشی‌های هوشمند چینی نسل‌های بعدی تلفن‌های هوشمند را در خط Reno راه اندازی کرده است، جدیدترین دستگاه ها از نظر مشخصات، با نام های OPPO Reno ۴ و Reno ۴ Pro ارائه شده است.



مشخصات و ویژگی های OPPO Reno ۴ و Reno ۴ Pro

گوشی‌های OPPO Reno ۴ و ۴ Pro به ترتیب دارای نمایشگرهای ۶.۴ و ۶.۵ اینچی Super AMOLED FHD + با دوربین های حفره ای تک و دوتایی هستند. این نمایشگرها همچنین از سرعت تازه سازی بالای ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند و قدرت خود را از تراشه هوشمند Qualcomm Snapdragon ۷۶۵G با پشتیبانی از اتصال ۵G دریافت می‌کند، این گوشی‌های هوشمند تا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند، Reno ۴ و Reno ۴ Pro هر دو جدیدترین Color OS ۷.۲ را بر اساس اندروید ۱۰ بوت می کنند.

در بخش دوربین ، هر دو مدل معمولی و Pro دارای ویژگی های دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه هستند، دستگاه معمولی، یک سنسور Ultraide ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی دارد و مدل Pro دارای یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و سنسور تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی ، Reno ۴ یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را ارائه می دهد و مدل Pro علاوه بر آن ، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ثانویه دیگر نیز دارد.

تامین انرژی این گوشی ها توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ فلش ۶۵W SuperVOOC ۲.۰ انجام می شود که در سری OPPO Reno Ace نیز یافت می‌شود.




قیمت گذاری و در دسترس بودن OPPO Reno ۴ و Reno ۴ Pro

شرکت OPPO گوشی هوشمند جدید مدل Pro را در دو مدل - ۸ GB + ۱۲۸GB و ۱۲GB + ۲۵۶ GB ارائه می‌دهد که به ترتیب با قیمت (۴۰،۴۹۰ روپیه) و (۴۵.۸۰۰ روپیه) به فروش می رسد. از طرف دیگر ، مدل استاندارد Reno ۴ در انواع ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود که به ترتیب با قیمت (۳۲،۰۰۰ روپیه) و (۳۵،۱۵۰ روپیه) ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.