۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 707126

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی معاون رییس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه‌ای از رئیس جمهور درخواست کرد به دلیل بیماری و نیاز به استراحت و پرهیز از کار سنگین به توصیه‌ پزشکان، با استعفای وی از مسؤولیتش موافقت کند.

شهیدی از ریاست بنیاد شهید کناره‌گیری کرد

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا، وی در متن نامه خود به رئیس جمهور نوشته است:"خداوند متعال را سپاسگزارم که حسن ختام و پاداش خدمت سی و چند ساله‌ام را در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت به شهدا و فرهنگ والای ایثار و شهادت قرار داد. بر خود فرض می‌دانم از حضرت عالی که چنین فرصت مغتنم برای خدمت به افضل انسانها برای اینجانب فراهم کردید، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم".

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی با بیان اینکه امیدوارم شرایط و تمهیدات جدید موجب تحولات مورد نیاز برای ارایه‌ِی خدمات بهینه و در خور شأن جامعه ایثارگری را فراهم نماید، افزوده است: همانگونه که استحضار دارید اخیراً به دلیل بیماری و به توصیه‌ی پزشکان نیازمند استراحت و پرهیز از کار سنگین می‌باشم.

وی در این نامه  با اشاره به اینکه تا تعیین فرد جدید برای قبول مسئولیت، کماکان به خدمت خود با افتخار ادامه خواهد داد، نوشته است: همچنین در حد بضاعت از هیچ کوششی برای کمک، همراهی و انتقال تجربیات به فرد جدید دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.