معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ۳۵۰ روستای استان در دو هزار و ۵۰۰ زمینه کسب و کار، ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی فعالیت دارد.

فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام در ۳۵۰روستای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان روز شنبه در نشست تودیع و معارفه مدیران کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان خراسان رضوی افزود: این ستاد در استان تا کنون منشاء خیرات و برکات بسیاری بوده و در حال حاضر در ۱۴ شهرستان استان در زمینه های مختلف محرومیت زدایی فعالیت می‌کند و به عنوان معین اقتصادی شهرستان درگز باعث ایجاد افزایش اشتغال در این منطقه شده ‌است.

وی ادامه داد: بنا به رهنمود رهبر معظم انقلاب با توجه به تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری علیه ایران، عمل به اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات است که البته با توجه به ظرفیت‌های بالای کشور در زمینه امکانات و زیر ساخت‌ها و نیروی انسانی متخصص این کار شدنی است و استان خراسان رضوی با الگوی توسعه مثلث اقتصادی با همدلی همه مسوولان قدمهای محکمی در این راه برداشته‌است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: شرط اصلی موفقیت در این راه مشارکت مردم است و تاکنون ۲۱۶ شرکت خصوصی مشارکت در توسعه روستاها و محرومیت زدایی را قبول کرده‌اند و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان خراسان رضوی با ایجاد بیش از ۵۰۰ شغل در شهرستان درگز طی ۶ ماه یکی از نهادهای موفق در این زمینه است و تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در این زمینه شناسایی شده که توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

در این مراسم از خدمات ۱۵ ماهه سید احسان ارکانی تجلیل و سید عبدالله ارجایی به عنوان مدیر کل جدید ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان خراسان رضوی معرفی شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.