شهردار انابد گفت: در کمیته برنامه‌ریزی بردسکن بنا شد از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ برای ساخت المان دو شهید گمنام این شهر ردیفی در نظرگرفته شود.

 اِلمان شهدای گمنام انابد تا پایان سال ساخته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، شهردار انابد  اظهار کرد: انابد در دروازه ورودی به خراسان رضوی، روزانه محل تردد زیادی مسافر از استان‌های مختلف کشور است که به قصد مسافرت و یا زیارت وارد این بخش و شهرستان بردسکن می‌شوند.

ابوالفضل رضایی افزود: اغلب مسافران پس از طی مسیر طبس تا این بخش، محلی که برای اسکان و اتراق ساعاتی برای آنان مناسب است، همین بوستان شهدای گمنام در انابد است که به عطر دو شهید سرافزار دوران انقلاب اسلامی مزین و متبرک شده است.

وی علت عدم اجرای طرح المان را کمبود اعتبارات در شهرهای کوچک عنوان کرد و گفت: رایزنی‌های لازم با نظر فرماندار شهرستان برای ساخت یادمان شهدای گمنام در این بوستان صورت گرفته است که با همکاری بخش‌های فعال اقتصادی در سطح شهرستان و این بخش به اجرا در می‌آید.

شهردار انابد عنوان کرد: در کمیته برنامه‌ریزی بردسکن که با حضور نماینده استانداری خراسان رضوی برگزار  گردید مطرح شد از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ برای توسعه فضای سبز در بوستان شهدای گمنام اعتباری در نظر گرفته شود که با تخصیص این اعتبار المان دو شهید گمنام که در این بوستان مدفون هستند، انجام می‌شود.

رضایی با بیان اینکه با تخصیص اولین اعتبارات از محل ماده ۱۸۰ با مصوبه شورای اسلامی شهر انابد، فضای این بوستان ساماندهی و زیباسازی می‌شود، بیان کرد: المان  و یادمان دو شهید گمنام شهر انابد با همکاری دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بردسکن در سال‌جاری ساخته و محلی زیبا برای زیارت همه شهروندان، مسافران و زائران خواهد بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.