سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی تمریناتمان را ادامه می‌دهیم و تابع تصمیمات باشگاه برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر هستیم.

 تابع تصمیمات باشگاه هستیم/ صدور چک‌های بازیکنان مسائل زیادی را روشن کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی سرآسیایی در خصوص برگزاری تمرینات این تیم در مشهد اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی رو داشته‌ایم، بازیکنان هم در این چند روز تعطیلی برنامه‌هایی را که داشتند انجام داده بودند، فعلا بیشتر روی بدنسازی بچه‌ها کار می‌کنیم و روی مسائل فنی نیز تمرکز داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان ادامه داد: به امید خدا از هفته بعد  مرور کارهای تاکتیکی و برنامه‌های تیمی را اغاز خواهیم کرد، اتفاق خوبی که قبل از ورود بچه‌ها به تمرین افتاد، اعطای چک‌های بخش دیگری از قراردادهایشان بود که تقریبا همه اعضای باشگاه بین ۷۵ تا ۸۰ درصد قراردادهاشون را گرفتند.

وی افزود: با درایت آقای حمیداوی سعی شد در این ایام طبق وعده‌ای که داده شده بود به بازیکنان چک‌های ما بقی قراردادها را ارائه کنیم تا بچه‌ها با روحیه بهتری در تمرین‌ها حاضر بشوند، خب این اتفاق بزرگی بود که نشان می‌دهد باشگاه به‌دنبال احقاق حق بازیکنان است و موضوع تعطیلی لیگ فقط برای سلامتی بازیکنان مطرح شده است و به نظر من صدور چک‌های بازیکنان مسائل زیادی را روشن کرد.

سرآسیایی اظهار کرد: برای بحث حضور در لیگ ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم، این اتفاقی که افتاد و چک‌های بازیکنان صادر شد، عملا نشان داد برای باشگاه ما برخلاف صحبت‌هایی که مطرح می‌شود مسائل مادی در اولویت نیست و هدف اصلی ما حفظ سلامت اهالی فوتبال است، در حال حاضر نیز تمرینات تیم با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد، اما به هر شکل نگرانی از بابت شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: من و اعضای کادر فنی وظیفه داریم بازیکنان را در شرایط ایده‌آل چه به لحاظ جسمانی و چه به لحاظ فنی نگه داریم و در حال حاضر هم همین رویه را پیگیری می‌کنیم، ولی باز هم تاکید می‌کنم برای ادامه لیگ تابع دستورات مدیریت باشگاه هستیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.