خراسان شمالی- مجتمع متمرکز فرش خراسان شمالی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل سفر مقام معظم رهبری و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی افتتاح شد.

سومین مجتمع متمرکز فرش خراسان شمالی با اعتبار سه میلیارد تومان افتتاح شد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، این مجتمع با ایجاد اشتغال ۱۵۰ نفر در راستای حمایت از خانواده های زندانیان به بهره برداری رسید که تولیدات آین مجتمع با قرارداد سه ساله با مرکز فرش ایران و چهار ارگان دولتی پیش فروش شده است.
استاندار خراسان شمالی در حاشیه افتتاح این مجتمع، گفت: یکی از دغدغه های اصلی دولت در استان ایجاد شغل و درآمد پایدار برای زندانیان و خانواده های آنان با هدف توانمندسازی و حل مشکلات معیشتی آنان است.
دکتر محمدعلی شجاعی با بیان اینکه تاکنون فعالیت های گسترده ای در سطح استان برای حل مشکلات خانواده های زندانیان انجام شده است، افزود: به زودی جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محوریت ایجاد اشتغال برای زندانیان و خانواده‌های آنان برگزار خواهد شد تا به سمتی برویم که در سطح کشور جزو اولین استان‌هایی باشیم که برای حداقل یک نفر از اعضای خانواده زندانیان شغل ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: ایجاد یک شغل در صنایع بزرگ هزینه زیادی نیاز دارد اما ایجاد مشاغل کوچک مانند قالبی‌بافی ارزان و مورد حمایت استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.