خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از هزینه کرد ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در اجرای طرح رزمایش ایران همدل و اطعام مهدوی خبر داد.

هزینه کرد ۹ میلیارد تومانی در طرح رزمایش همدلی و اطعام مهدوی
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در آستانه ماه مبارک رمضان و دعوت از همگان به‌منظور ایجاد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه گفت: رمضان امسال با توصیه‌های مقام معظم رهبری یک رمضان متفاوت بود و مردم با لبیک به ندای رهبرشان موجی از همدلی با محرومان را به راه انداختند که بی‌سابقه بود.
وی اظهار داشت: کمک‌های مؤمنانه ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی هزینه شده در طرح رزمایش همدلی از محل کمک‌های کمیته امداد، نیکوکاران، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تأمین و طی ماه مبارک رمضان هزینه شد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به‌منظور اطعام نیازمندان و اجرای این رزمایش از ابتدای ماه مبارک رمضان ۴۴ آشپزخانه مهدوی در استان فعال شد که با کمک خیران و گروه‌های جهادی غذای بهداشتی طبخ و به دست نیازمندان رسید.
الهی راد بابیان اینکه با کمک خیران نیک‌اندیش در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۲۴۵ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار و ۲۷۰ سبد غذایی به خانوارهای نیازمند در استان اهداشده است، ادامه داد: این اقدامات با مشارکت بیش از دو هزار خیر انجام‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) نیز ۲۰ هزار پرس غذا طبخ و بین خانواده‌های مددجو توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.