قائم شهر- نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی از مدیران خواست از اتاق های بنتی خود خارج شده و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

مدیران از اتاق های بتنی خود خارج شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کمال علیپور خنکداری بعدازظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه مدیران باید کف میدان باشند، اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی، نمایندگان مجلس باید وظیفه نظارتی خود را در زمینه هایی که در قانون اشاره شده، ایفا کنند و این نظارت به منزله دخالت در امور نیست.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در آغازبکار مجلس یازدهم و در راستای وحدت و همدلی بین نمایندگان مجلس بیان شده بود، اظهار امیدوری کرد طی ۴ سال آینده این مودت و همدلی در سطح حوزه انتخابیه اش اتفاق بیفتد.

علیپور یادآور شد: این مساله را در اولین گام مجلس یازدهم و در مورد اتفاق نظر نمایندگان بر انتخاب یک کاندیدای ریاست و عدم تشتت در معرفی افراد متعدد شاهد بودیم.

وی با تاکید بر اینکه ۴ سال فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار سریع تمام می شود و باید در این مدت به کارهای مهمی هانند برقراری عدالت و معیشت پرداخت، افزود: اولین اقدامی که در این مجلس صورت گرفت؛ پیگیری طرح شفافیت آرای نمایندگان بود و پیشنهاد دادیم تا رای گیری برای این طرح به صورت شفاف صورت گیرد.

نماینده مردم قائم شهر در خانه ملت با اشاره به اینکه حجم نقدینگی در کشور باید کنترل شود، گفت: حجم بیش از حد نقدینگی موجب تورم غیر قابل کنترل شده و افراد ضعیف جامعه را تحت فشار قرار می دهد.

علیپور با اشاره به اینکه بانک ها باید از حالت سودی به رقابتی تبدیل شوند بر لزوم کنترل نقدینگی در کشور تاکید کرد و افزود: فلسفه شورای اداری ارائه طریق و مشورت دادن و گرفتن است و بدین منظور روسای ادارات و نهادها باید نسبت به برنامه ششم توسعه کشور مسلط باشند وگرنه خیانت است.

وی در پایان از کادر درمانی شهرستان ها، بسیج، سپاه و عموم مردم که در پویش کمک مومنانه و مقابله با ویروس کرونا مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.