همدان - استاندار همدان از اجرای ۶۳ طرح همسو با جهش تولید در استان همدان خبر داد و گفت: اولویت استان همدان توجه به معیشت و اشتغال است.

اولویت استان همدان توجه به معیشت و اشتغال است

به گزارش قدس آنلاین ، سیدسعید شاهرخی شامگاه شنبه در شورای برنامه‌ریزی استان همدان با تاکید بر اینکه همکاری مردم و اقدامات ستاد استانی مقابله با کرونا باعث شد همدان نسبت به خیلی از استان‌ها شرایط بهتری داشته باشد، گفت: کادر بهداشت و درمان استان همدان در مقابله با کرونا از تمام توان و ظرفیت‌های خود استفاده کردند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه مردم استان همدان فرهنگ، تمدن و شعور اجتماعی خود را در همکاری با مقابله با کرونا نشان دادند، افزود: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل بوده و اکنون نیز نرخ شیوع کرونا در استان همدان نسبت به خیلی از استان‌ها بهتراست.

وی با بیان اینکه ستاد استانی مقابله با کرونا حامی و پشتیبان کادر بهداشت و درمان استان همدان بوده است‌، ادامه داد: همدان از استان‌های موفق کشور در جذب اعتبارات است چراکه یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران میزان موفقیت آنها در جذب اعتبارات است.

استاندار همدان افزود: اعتبارات شهرستان‌ها بر اساس شاخص‌های کارشناسی شده که برخی نیز ملی بوده و برخی توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شده، تدوین شده‌اند.

شاهرخی گفت: فرمانداران شهرستان‌ها دو هفته فرصت دارند تا با هماهنگی کمیته‌های برنامه‌ریزی پروژه‌ها و برنامه‌های خود را آماده و معرفی کنند.

استاندار همدان از اجرای ۶۳ طرح همسو با جهش تولید در استان همدان خبر داد و گفت: ۷۲ طرح ملی نیز با اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.