گیلان-  استاندار گیلان بر ضرورت استمرار آگاهی بخشی به مردم برای رعایت توصیه‌های بهداشتی تاکید کرد و از بازگشایی مهدهای کودک از ۲۴خردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا خبر داد.

لزوم استمرار در پروتکل های بهداشتی/ بازگشایی مهدهای کودک از ۲۴ خرداد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، ارسلان زارع در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، با یادآوری تلاش های شبانه روزی کادر درمان و پزشکی استان برای مقابله با بیماری و قدردانی از آنان؛ بر لزوم استمرار آگاهی بخشی به مردم برای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی تاکید و اظهار کرد: تلاشگران عرصه سلامت، فعالیت های چند ماهه و دشواری را پشت سر گذاشته اند و باید همکاری ها با آنان استمرار یابد.

زارع به بازگشایی مهدهای کودک از ۲۴خردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا اشاره و اضافه کرد: بر اساس مصوبات جلسه این ستاد  کلاس‌های آموزشی تابستانی، از تاریخ ذکرشده البته با در نظر داشتن توصیه های مراقبتی، بازگشایی و تورهای مسافرتی داخلی نیز با رعایت دستورالعمل‌ها، ازسرگیری می شوند.

استاندار گیلان از برگزاری کنسرت ها و همچین بازگشایی سینماها با رعایت موازین بهداشتی و استفاده ۵۰ درصدی از ظرفیت های آنها از اول تیرماه خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا محدودیت حضور مردم بر مزار متوفیان نیز برداشته شده و از این تاریخ، افراد می توانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در این اماکن حضور یابند.

زارع  به موضوع اخذ شهریه از دانش آموزان و دانشجویان و لزوم تناسب بین خدمات و وجه دریافتی اشاره کرد و گفت: در بسیاری از مراکز آموزش عالی بخشی از خدمات آموزشی در فضای مجازی به صورت مستمر انجام شده اما در خصوص آن دسته از خدمات که به اجرا نرسیده، باید بحث و بررسی های لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.