همدان - مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: ۹ مرکز مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق در همدان فعالیت می کنند.

۹ مرکز مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق در همدان فعالیت می کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی استان همدان، حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی استان همدان در کمیته تخصصی با اشاره به فعالیت‌های سازمان بهزیستی اظهار کرد: بهزیستی در بیش از ۱۰ حوزه در زمینه‌های پیش، حین و پس از ازدواج خدمات ارائه می‌دهد.

الوند گفت: خدمات مشاوره ژنتیک و انجام مشاوره ژنتیک، آموزش پیش از ازدواج، آموزش خانواده‌ها، آموزش فرزند پروری، اجرای طرح کاهش طلاق با استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره با همکاری دادگستری و ارائه خدمات مشاوره روانشناختی از طریق خط ۱۴۸۰ و مراکز مشاوره حضوری بخشی از خدماتی است که در حوزه پیشگیری به هم استانی‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: در حوزه امور اجتماعی نیز فعالیت ۹ مرکز مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق، فعالیت خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی و انجام مداخلات تخصصی، فعالیت خانه‌های امن و خانه‌های سلامت، فعالیت مراکز مددکاری از جمله خدماتی است که مردم استان همدان از آنها منتفع می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان همدان اضافه کرد: در معاونت مشارکت‌های مردمی نیز اشتغال با حمایت و همراهی خیرین انجام و کمک هزینه‌های جهیزیه، مسکن و اشتغال به مددجویان تحت پوشش ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.