۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 707194

 امیدعالیشاه را بازیکنی بی‌حاشیه و در خدمت تیم می‌دانند که هرگاه مربیان نیازش دارند با تمام وجود در ترکیب تیمش ایفای نقش می‌کند. عالیشاه در حالی که چیزی به شروع دوباره لیگ باقی‌نمانده قهرمانی را حق واقعی پرسپولیس می‌داند و بر این باور است که تیمش باید به عنوان دست یابد. گفت و گو با بازیکن محجوب باشگاه پرسپولیس از همین نقطه آغاز می‌شود.

دنبال قهرمانی بی‌حرف و حدیث هستیم

قدس آنلاین:  امیدعالیشاه را بازیکنی بی‌حاشیه و در خدمت تیم می‌دانند که هرگاه مربیان نیازش دارند با تمام وجود در ترکیب تیمش ایفای نقش می‌کند. عالیشاه در حالی که چیزی به شروع دوباره لیگ باقی‌نمانده قهرمانی را حق واقعی پرسپولیس می‌داند و بر این باور است که تیمش باید به عنوان دست یابد. گفت و گو با بازیکن محجوب باشگاه پرسپولیس از همین نقطه آغاز می‌شود.

*به نظر می‌رسد باید دوباره شروع رقابت‌های لیگ برتر را جشن بگیریم. خیلی‌ها منتظر آغاز دوباره رقابت‌ها بودند که حالا زمانش رسیده است.

در روزهایی که هنوز مجوز شروع رقابت‌های لیگ برتر صادر نشده بود خیلی از تیم‌ها به دنبال قطع لیگ بودند. اگر آن اتفاق رخ می‌داد و لیگ تعطیل می‌شد با هر متر و معیاری ما شایسته قهرمانی بودیم. به هرحال اما حالا لیگ قرار است شروع شود واین خبر خوبی است برای ما.

*چرا؟

چون دیگر می‌توانیم حقمان را در زمین بگیریم و حرف وحدیثی برای قهرمانی باقی‌نماند. می‌توانیم با پیروزی مقابل رقبایمان به قهرمانی لیگ برسیم. این برای ما مهم است که بدون حرف و حدیث قهرمان شویم. بی‌صبرانه منتظر شروع رقابت‌های لیگ برتر هستیم و آرزو می‌کنیم لیگ بدون هیچ کم و کاستی شروع شود.

*فکر می‌کنی آن‌قدر خوب تمرین کرده باشید که در شروع دوباره رقابت‌ها بتوانید با بردهای پی در پی صدرنشینی را حفظ کنید؟

ما از خودمان مطمئن هستیم. پیش از اینکه لیگ تعطیل شود هم نشان دادیم که تیم با برنامه و هدفداری هستیم و برای رسیدن به بلندترین جایگاه لیگ برتر تلاش می‌کنیم. ما قبل از اینکه ماجرای کرونا رخ دهد با فاصله امتیازی قابل توجه در صدر جدول بودیم. الان هم مطمئن باشید با تمام توان وارد رقابت می‌شویم و اجازه نمی‌دهیم صدرنشینی ما تهدید شود. شک نکنید پرسپولیس آن بالا می‌ماند چهارمین قهرمانی‌اش را تقدیم هواداران می‌کند. ما به خاطر هوادارانمان لحظه‌ای عقب نمی‌کشیم. ما میلیون‌ها هوادار داریم و وظیفه‌مان این است که برای خواست آن‌ها بجنگیم. مطمئناً برای آن‌ها وارد لیگ می‌شویم و بهترین نتیجه ممکن را می‌گیریم. چهارمین قهرمانی در راه است.

*تو در تهران ماندی یا به شمال کشور سفر کردی؟

من مسافر شمال شدم تا در کنار خانواده وارد قرنطینه شوم. با این حال تمریناتم را به صورت فردی دنبال کردم و شرایطی به وجود آمده بود که تصمیم گرفتم به شمال بروم. اتفاق خاصی هم نیفتاد و خدا را شکر همه صحیح و سلامت هستیم. امیدوارم مردم کشورم هم بتوانند مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت کنند تا وضعیت همه ما بهتر شود و دوباره همگی به زندگی عادی برگردیم و از سوی دیگر مسابقات لیگ را تجربه کنیم.

*برخی باشگاه‌ها اصلاً دوست ندارند لیگ برگزار شود.

بله من هم در جریان این موضوع هستم اما باید به این نکته اشاره کنم که هنوز متوجه نشدم دلیل واقعی و منطقی این دوستان برای پافشاری روی پایان دادن به لیگ چیست. ما برای هر حرفی که می‌زنیم باید یک دلیل خاصی داشته باشیم. نمی‌توان همین طور بدون دلیل و منطق صحبتی کرد. در حال حاضر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ خبر و گزارشی در مورد تعطیلی لیگ‌های معتبر دنیا ندادند. ما هم نمی‌توانیم لیگ را تعطیل کنیم.

*برنامه خودت برای ادامه لیگ چیست؟ تو همیشه بازیکن سربه زیری بودی که هرگاه وارد زمین شدی بهترین عملکرد را از خودت به جا گذاشتی.

از روزی که فوتبالم را شروع کردم این حس در من وجود داشت که درخدمت تیمم باشم. با اینکه سال‌هاست از شروع فوتبالم می‌گذرد اما تغییری در رفتارم ایجاد نشده است. من خودم را موظف می‌دانم درخدمت تیم باشم. این برای من مهم است که مربیان را راضی کنم. الان آقا یحیی روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند که برای رسیدن به چهارمین قهرمانی لیگ سخت پرانگیزه است. من وقتی انگیزه او را می‌بینم راهی جز نمایش ایده‌آل پیش روی خودم نمی‌بینم. باید با بالاترین آمادگی وارد لیگ شوم. این برای من مهم است که آقا یحیی از عملکردم راضی باشد.

*رابطه‌ات با گل محمدی چطور است؟

زمان گابریل کالدرون به ناحق در فهرست قرمز قرار گرفتم ولی بازهم صبوری کردم تا حقم را بگیرم. اما با حضور آقا یحیی با انگیزه شدم و تلاشم را کردم تا بتوانم نظر ایشان را جلب کنم. خوشبختانه با حمایت‌های آقا یحیی توانستم به روزهای اوج باز گردم. از گل محمدی، مسئولان باشگاه و البته هواداران پرسپولیس بی‌نهایت ممنونم که در این روزها بسیار به من کمک کردند. آن‌ها نشان دادند پرسپولیسی هستند و قدر کسانی که برای تیم زحمت کشیدند را می‌دانند.

**محمد انصاری را هم از دست دادید. چه کسی جای خالی این بازیکن را پر می‌کند؟

واقعاً متأسف شدم که محمد دوباره دچار مصدومیت بد و بدموقعی شد. همه می‌دانیم که او چه بازیکن با کیفیت و خوبی است. برایش دعا می‌کنم زودتر به میادین باز گردد. با این حال ما در پست او نادری را داریم که بازیکن خیلی خوبی است و البته بقیه بچه‌ها نیز با آمادگی بالا به راحتی می‌توانند خلأ این بازیکن را پر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.