همدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت : مهلت ارسال آثار به جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا و اضافه شدن دو بخش جدید به این جشنواره تمدید شد.

مهلت ارسال آثار در جشنواره شعر طنز تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهارکرد: جشنواره شعر طنز با محوریت زندگی و امید، نشاط اجتماعی، بهار کرونایی، همدلی و هم‌زبانی، کرونا و عید، درخانه بمانیم و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

احسانی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه نشاط و شادابی بیان کرد و افزود: جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و با همکاری خانه شعر و ادب استان برگزار شده و علاقمندان در تمام رده‌های سنی از سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار با توجه به استقبال شاعران و نویسندگان تا ۳۱ خردادماه تمدید شده است، تصریح کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند آثار خود را در قالب فایل word و فیلم کوتاه حداکثر با حجم ۵۰ مگابایت ارسال کند که ارسال هردو مورد ضروری است.

وی با بیان اینکه آثار در کلیه قالب‌های شعری، آزاد است، یادآور شد: حق چاپ و انتشار آثار دریافتی برای دبیرخانه جشنواره محفوظ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه یادآور شد: با توجه به درخواست علاقمندان به شرکت در این جشنواره، دو بخش داستان کوتاه و داستانک نیز به جشنواره اضافه شده است.

احسانی گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این جشنواره و تکمیل فرم تقاضا به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۰ و ۳۲۵۱۲۱۱۸-۰۸۱ داخلی ۱۲۴ تماس بگیرند.

وی افزود: به ۱۰ نفر از آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد که در صورت بالا بودن کیفیت آثار، تعداد برگزیدگان نیز افزایش خواهد یافت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.