۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 707219

یزد - سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف ۶ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده از یک پارکینگ اختصاصی به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال خبر داد.

کشف ۷میلیارد خودروی احتکاری در یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "محمد حسن کارگر" با بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو و احتکار خودرو های صفرکیلومتر توسط افراد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در پی رصد اطلاعاتی صورت گرفته و با هماهنگی مرجع قضائی، در یک عملیات موفقیت آمیز با حضورنمایندگان صنعت و معدن ،محل احتکار خودروهای صفر کیلومتر که در یک پارکینگ یک واحد منزل مسکونی دپو شده بودند، کشف شد.

کارگر تصریح کرد: در بازرسی از این پارکینگ تعداد ۶ دستگاه خودروی صفر احتکار شده شامل یک دستگاه پژو ۴۰۵ ، ۳ دستگاه سواری پراید، یک دستگاه تندر ،یک نیسان وانت، به ارزش ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه فرد محتکر با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد ،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.