۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 707271

مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی شهر مشهد از مهار آتش سوزی مزرعه گندم به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع در منطقه پنجتن مشهد با سرعت عمل آتش نشانان این شهر خبر داد.

حریق گسترده مزرعه گندم در مشهد مهار شد

به گزارش قدس آنلاین، سرآتشیار مرتضی باقری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی کشاورزان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک مزرعه بزرگ گندم در شمال شرق شهر مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۴۲ را به محل حادثه در انتهای بولوار پنجتن اعزام کرد.

مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی شهر مشهد خاطر نشان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد بخشی از این مزرعه گندم به مساحت دو هزار متر مربع دچار آتش‌سوزی شده و حریق به سرعت در حال گسترش‌ و سرایت به تمامی این مزرعه بزرگ گندم بود که آتش نشانان بلافاصله از چندین جهت اقدام به مهار این آتش سوزی کرده و سرایت این حریق به تمامی ۲۰۰۰۰ هزار مترمربع مساحت این مزرعه که سرمایه یک سال این کشاورزان بود جلوگیری کردند.

باقری گفت: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و ارائه توصیه و تذکرات لازم ایمنی به مالکین زمین زراعی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه خویش مراجعت کردند. علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.