معاون دونالد ترامپ در مصاحبه ای ضمن دفاع از حرکت چند روز پیش این رئیس جمهور آمریکا در بازدید از کلیسای سنت جان در نزدیکی کاخ سفید، به رقیب انتخاباتی وی تاخته و او را متهم به بی‌توجهی به قربانیان غارتگری‌های رخ داده در حاشیه اعتراضات ضدنژادپرستی کرد.

پنس: بایدن از اغتشاشگران حمایت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از فاکس نیوز، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با این شبکه آمریکایی با حمله به جو بایدن،‌ رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ گفت: ما می بینیم که جو بایدن میخواهد از کسانی که در خیابانها اغتشاش کرده و اموال و معیشت مردم را تخریب می‌کنند و جان شهروندان بیگناه و ماموران پلیس را می گیرند حمایت کرده و حتی یک کلمه در حمایت از آنهایی که قربانی این اتفاقات بودند به زبان نیاورد. همه این حرکات بخشی از سیاستهای تفرقه برانگیز و قابل پیش بینی جناح چپ آمریکا است.

مایک پنس اظهار کرد: بازدید ترامپ از کلیسای سنت جان نشان داد که آمریکا وقوع خشونت در جریان اعتراضات مسالمت آمیز را تحمل نمی کند.

او گفت: پیام این کار برای من این بود که اینجا در آمریکا ما آتش زدن کلیساها، اغتشاش و غارت و یا سواستفاده از اعتراضات مسالمت آمیز به منظور پیگیری اهداف مجرمانه را تحمل نمی کنیم.

پنس همچنین از دونالد ترامپ در برابر انتقاد های جیمز ماتیس، وزیر دفاع سابق دولتش که او را متهم به تشدید اختلاف در آمریکا کرده بود دفاع کرد.

او گفت: کاری که این رئیس جمهور در روزهای اخیر انجام داده کاری است که هر آمریکایی انتظار انجامش را از جانب یک رئیس جمهور در زمان بحران دارد و آن اولویت دادن به جان و مال و آزادی هر آمریکایی است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.