بحث شکایت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق سال‌های گذشته پرسپولیس از این تیم مدت‌هاست به‌عنوان یکی از مشکلات اصلی مدیران باشگاه پرسپولیس مطرح است و مسئولان این باشگاه هر چند وقت یک‌بار تلاش می‌کنند تا رضایت این مربی کروات را برای مذاکره و توافق احتمالی بدست بیاورند که این اتفاق تاکنون رخ نداده و برانکو همواره بر دریافت پول خود تأکید کرده است.

پالس‌های مثبت برانکو

قدس آنلاین: بحث شکایت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق سال‌های گذشته پرسپولیس از این تیم مدت‌هاست به‌عنوان یکی از مشکلات اصلی مدیران باشگاه پرسپولیس مطرح است و مسئولان این باشگاه هر چند وقت یک‌بار تلاش می‌کنند تا رضایت این مربی کروات را برای مذاکره و توافق احتمالی بدست بیاورند که این اتفاق تاکنون رخ نداده و برانکو همواره بر دریافت پول خود تأکید کرده است.

پس از صدور رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا در پرونده برانکو و باشگاه پرسپولیس، این باشگاه اعتراض رسمی خود را به دادگاه عالی ورزش ارسال کرد تا بررسی این پرونده همچنان ادامه داشته باشد.

پس از این موضوع دادگاه CAS با ارسال نامه‌ای به برانکو اعلام کرد به دلیل رسیدگی پرونده در این دادگاه، اجرای رأی فیفا موقتاً تعلیق شده است. با این حساب دو طرف باید منتظر باشند تا دادگاه عالی ورزش نظر نهایی را درباره این پرونده اتخاذ کند.

بر اساس رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ شده است.

البته باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر مدعی شده بود قصد دارد با برانکو مذاکره کند تا پرونده بدون طرح دعوا در دادگاه عالی ورزش به پایان برسد. در همین حال برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه باشگاه با او تماسی داشته یا خیر؟ گفت: من تماسی با آن‌ها نداشتم و در این‌باره باید از مسئولان پرسپولیس سؤال کنید.

برخی از رسانه‌ها پس از این اظهارنظر برداشت‌های متفاوتی را از سخنان برانکو داشتند به نوعی که طیفی از رسانه‌های همسو با مدیریت باشگاه پرسپولیس مدعی شدند برانکو با استفاده از این جملات به مدیران فعلی پرسپولیس چراغ سبز نشان داده تا آن‌ها برای مذاکره با وی وارد عمل شوند، اما طیف دیگری مدعی شدند او به دنبال وصول مطالبات معوقه خود است و به هیچ عنوان قصد مصالحه با باشگاه پرسپولیس را ندارد.

در همین حال مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوارند با این تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد و به کار گیری از وکلای بین‌المللی بخشی از غرامت تعیین شده از سوی فیفا را کاهش دهند اما آنچه مسلم است برانکو و همکارانش در برهه کنونی سرسختانه به دنبال پول عقب مانده خود و جریمه تعیین شده از سوی فیفا هستند به همین دلیل بعید است به راحتی از شکایت خود منصرف شوند.

این سلسله اتفاقات حالا به دغدغه بزرگ کادر فنی کنونی و هواداران این باشگاه تبدیل شده، بیم کسر امتیاز و اجرای تنبیه‌های انضباطی در صورت تکرار رأی محکومیت باشگاه پرسپولیس بزرگ‌ترین کابوسی است که پرسپولیسی‌ها را در برهه کنونی آزار می‌دهد از این رو چنانچه این اتفاق رخ دهد بزرگ‌ترین تراژدی یک دهه اخیر برای سرخپوشان پایتخت و هوادارانشان رقم خواهد خورد.

هرچند اعضای سه نفره هیئت مدیره پرسپولیس تاکنون بارها ادعا کردند حقوق معوقه برانکو و طلب وی را پرداخت خواهند کرد اما این وعده هرگز عملیاتی نشد تا نگرانی و استرس بابت این مسئله به بالاترین حد ممکن برسد و پرسپولیسی‌ها زیر سایه این کابوس وحشتناک زندگی روزمره خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.