گیلان - نماینده و مشاور اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: فعالیت های آموزشی دانشکده‌های علوم پزشکی طی دیروز و امروز در گیلان بازگشایی شدند.

بازگشایی دانشکده‌های علوم پزشکی در گیلان

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،دکتر عبدالحسین امامی سیگارودی در جریان بررسی امکانات آموزشی و رفع نواقص احتمالی پس از تعطیلی یک دوره حدوداً چهار ماهه  از تولید مواد ضدعفونی‌کننده دست و سطح به میزان لازم برای دانشجویان و اساتید در دانشکده‌ها از سوی دانشکده بهداشت و داروسازی خبر داد و گفت: مواد ضدعفونی‌کننده و ملزومات حفاظت فردی نظیر ماسک به میزان لازم تهیه‌شده و در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از سرگیری فعالیت‌های آموزشی با آرامش در دانشکده‌ها دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلات بسیار جزئی در خصوص تأمین و توزیع برخی اقلام حفاظت فردی بین دانشجویان وجود دارد که دستور تأمین و توزیع آن در حال انجام است.

وی استفاده از ماسک در کلاس‌های آموزشی را الزامی برشمرد و گفت: هزینه و تأمین ماسک به میزان تعداد دانشجویان کار دشواری نیست و بر اساس یک نیازسنجی معین از سوی دانشکده در اختیار اساتید و دانشجویان قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.