مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: سهمیه بینالود از طرح "اقدام ملی تولید و عرضه مسکن" به منظور ساخت واحدهای مسکونی چهار هزار واحد است.

سهم بینالود از مسکن ملی، چهار هزار واحد
به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا یزدانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: زمین برای ساخت این تعداد واحد در بینالود پیش بینی شده است و در مرحله نخست هزار واحد و در مرحله دوم سه هزار واحد در قالب پروژه‌های انبوه سازی، مشارکتی و خودمالکی ساخته می‌شود.
او افزود: مالکان اراضی داخل محدوده شهر جدید بینالود در صورت تمایل می‌توانند از تسهیلات پروژه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به منظور ساخت واحدهای مسکونی بهره‌مند شوند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود با اشاره به اعطای مشوق‌های در نظر گرفته شده به واجدان شرایط ادامه داد: مالکان حقیقی پس از ثبت نام، تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی می‌توانند از مشوق‌ها و تسهیلات ویژه متناسب با شرایط پروژه شامل تخفیف در هزینه‌های صدور پروانه و تسریع در اخذ تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.
یزدانی بیان کرد: مهمترین شرط بهره‌مندی از تسهیلات مذکور عدم استفاده از تسهیلات دولتی کم بهره و دریافت زمین و مسکن از دولت است که پس از ثبت نام، شرایط متقاضی توسط مبادی ذیربط بررسی و نتیجه جهت پیگیری به متقاضیان اعلام می‌شود.
او تصریح کرد: متقاضیان باید از طریق سامانه طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کنند.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.