در دومین برنامه از سلسله گفت‌وگوهای «بر مدار مجسمه» سید مجتبی موسوی در گفت‌وگو با روح‌الله شمسی زاده درباره مجسمه می‌گوید.

دومین گفت‌وگوی «بر مدار مجسمه» میزبان سید مجتبی موسوی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، این برنامه سلسله گفت‌وگوهایی است با محوریت مجسمه است که توسط انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران برگزار می‌شود. در این سلسله گفت‌وگوها، روح‌الله شمسی‌زاده، مجسمه‌ساز، پژوهشگر و مدرس دانشگاه به گفت‌وگو و تبادل‌نظر با هنرمندان و صاحب‌نظران می‌پردازد.

مستندسازی شرایط روز و تبیین سیر تکوینی آثار هنرمندان و همچنین ایجاد بستر گفت‌وگو با صاحب‌نظران پیرامون مباحث مرتبط با مجسمه‌سازی از اهداف این برنامه است.

دومین گفت‌وگوی این برنامه با سید مجتبی موسوی، مدیر هنری، مجسمه‌ساز و مدرس دانشگاه است. موسوی فارغ‌التحصیل کارشناسی مجسمه‌سازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. حضور او در سازمان زیباسازی شهر تهران به عنوان مدیر اداره حجم و معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان، در دهه ٨٠ و ٩٠ مقارن با برگزاری رویدادهای متنوع مجسمه‌سازی است. برگزاری ٩ دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی و ٦ دوره بینال مجسمه‌سازی شهری و سیاست‌گذاری رویدادها و فراخوان‌های مرتبط با حضور مجسمه در شهر، برنامه‌ریزی و راه‌اندازی موزه مجسمه، موزه مشاهیر، موزه علی‌اکبر صنعتی، رویدادهای فستیوالی و غیره بخشی از فعالیت‌های اوست. همچنین او جزو اعضای هیات مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران نیز بوده و در زمینه طراحی و ساخت مجسمه نیز فعالیت دارد. او مدرس رشته مجسمه‌سازی در دانشگاه‌های مرتبط با این رشته است.

این گفت‌وگو ساعت ۱۸:۳۰ سه شنبه ٢٠ خرداد ١٣٩٩ به صورت زنده در صفحه اینستاگرام انجمن هنرمندان مجسمه‌سازان ایران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.