پرستاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی به استان خوزستان اعزام شدند.

اعزام پرستاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد به استان‌های درگیر کرونا

به گزارش قدس آنلاین، میررضا صالح مقدم، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:با هماهنگی معاونت پرستاری وزارت بهداشت، ۱۰ پرستار با تجربه این دانشگاه، برای خدمات رسانی  به خوزستان اعزام شدند.
او ادامه داد: پرستاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شهرهای درگیر کرونا در خوزستان و بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های اهواز خدمت می‌کنند، متأسفانه سه نفر از آنان در هنگام خدمت به بیماران، مبتلا به کرونا شدند که خوشبختانه در حال حاضر در وضعیت مناسبی قرار دارند.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود:رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌صورت تلفنی و در تماس‌های جداگانه با پرستاران مبتلا به کووید-۱۹ مشهدی، جویای حال آنان شده و خواستار رسیدگی و حمایت ویژه از این پرستاران شد.
صالح‌مقدم بیان کرد: به جز پرستاران مشهدی، پرستارانی از دیگر استان‌ها هم در اهواز حاضر بودند، و طبق ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، در این ماموریت برترین عملکرد را پرستاران مشهدی داشتند.
او تصریح کرد: گروه‌های سه نفره از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌صورت مرحله‌به‌مرحله به خوزستان اعزام می‌شوند و هر یک از این گروه‌ها به‌مدت ۱۵ روز در بیمارستان‌های اهواز و دیگر شهرهای این استان مستقر می‌شوند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.