همدان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تخصیص ۳.۵ میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای نوسازی شبکه آب و فاضلاب و تصفیه‌خانه تویسرکان خبر داد.

تخصیص ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی شبکه آب و فاضلاب تویسرکان

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی  شرکت آب و فاضلاب استان همدان سیدهادی حسینی بیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در نشست مشترک با نماینده و فرماندار شهرستان تویسرکان که به منظور بررسی موارد مرتبط با آب و فاضلاب این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه تکمیل طرح فاضلاب شهر تویسرکان شامل تکمیل و بهسازی تصفیه خانه فاضلاب تویسرکان و سرکان و اتمام خط انتقال عین آباد و اصلاح شبکه فاضلاب شهر تویسرکان در مجموع ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: برای اصلاح شبکه سنتی فاضلاب شهر تویسرکان به شبکه مدرن به طول ۲۵ کیلومتر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حسینی بیدار افزود: امسال ۳.۵ میلیارد تومان از اعتبارات ملی جهت نوسازی شبکه آب وفاضلاب و تصفیه خانه تویسرکان اختصاص یافته است.

وی همچنین از تصویب و پایان طرح مطالعات مجتمع آبرسانی سد خرمرود با هدف تامین آب شرب ۵۵ روستای منطقه خرمرود خبر داد و گفت: با تامین اعتبار لازم، ساخت این طرح آغاز خواهد شد و بیش از ۲۶ هزار نفر تحت پوشش آن قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.