رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید در موضوع رای صادره از سوی کمیته اخلاق و محرومیتش از فوتبال تفهیم اتهام نشده بود.

کفاشیان: تفهیم اتهام نشدم/ خواب‌هایم را در رسانه‌ها می‌خوانم

به گزارش قدس آنلاین، علی کفاشیان درباره حکم کمیته اخلاق باموضوع محرومیتش از فوتبال اظهار کرد: سال قبل در همین ایام متوجه شدم که کمیته اخلاق حکمی صادر کرده و همه زحماتی که در 10 سال متحمل شده بودیم را نادیده گرفته است. متوجه شدم این کمیته 5 سال من را از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده است. واقعا اتهامات به من تفهیم نشده بود و متوجه نشدم چه کاری انجام دادم که محروم شدیم.

وی ادامه داد: کارهای که ما در فدراسیون انجام دادیم شفاف و مشخص بود گاهی شما جنسی را به کسی می‌فروشید که چند چک او وصول می‌شود اما چک آخر با مشکل رو به رو می‌شود. ما هم شکایت‌های لازم را انجام دادیم اما با این حال رای کمیته اخلاق صادر شده بود.

کفاشیان افزود: در اساسنامه جدید که پیش نویس آن ارسال شده کمیته اخلاق را باید مجمع انتخاب کند. خوب است که کمیته اخلاق با رئیس فدراسیون و یا حتی نائب رئیس فدراسیون تعارف نداشته باشند اگر خلافی می‌کنند ورود کنند اما من خودم را بی گناه می‌دانستم.

وی تاکید کرد: نمی‌دانم چرا چنین حکمی به من دادند الان هم در رسانه‌ها دیدم هر اتفاقی رخ می‌دهد را منتشر می‌کنند گاهی خوابی می‌بنیم اما صبح در رسانه‌ها می‌خوانم که کفاشیان چنین خوابی دیده است!

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.