فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه قوچان گفت: ۴۲ سری جهیزیه به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با پیگیری‌های بسیج سازندگی این شهرستان تهیه و در اختیار نوعروسان نیازمند قرار گرفت.

اهدای ۴۲ سری جهیزیه بسیج سازندگی قوچان به نوعروسان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ دوم پاسدار علی زرقانی اظهار کرد: یکی از اقدامات سپاه همگام با سایر دستگاه‌های خدمت رسان همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، کاهش درد و رنج‌های اقشار کم ‌درآمد جامعه و محرومیت‌زدایی است که در سال‌های اخیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به‌خوبی در این زمینه فعال بوده است.

وی ادامه داد: اواخر سال گذشته نیز ۶۰ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این شهرستان به نوعروسان اهدا شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه قوچان گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در موارد مختلف همچون  توزیع نوشت افزار و سبدهای معیشتی خوش درخشیده است.

امام‌جمعه شهرستان قوچان نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از مباحث مهم مورد تاکید در اسلام ازدواج است گفت: از نظر اسلام ازدواج در جهت سالم‌سازی جامعه است و جامعه به این سالم‌سازی نیاز دارد.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی افزود: سالم‌سازی جامعه با امر ازدواج، زندگی خوب و کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد را به ارمغان می‌آورد و زوجین را در مراودات از چالش‌ها باز می‌دارد.

وی ادامه داد: تکریم و توجه به محرومان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به‌خوبی اجرا می‌شود و این سه نهاد در زمینه محرومیت‌زدایی تلاش‌های مؤثر داشته‌اند به‌ عنوان‌مثال بازسازی و ترمیم قنوات در روستاها توانسته بسیاری از مشکلات آب روستائیان را حل کند.

امام‌جمعه قوچان گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی توانسته‌اند علاوه بر تهیه جهیزیه و بسته‌های کمک معیشتی در محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی نیز موفق باشند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.