مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی گفت: ۲۸ هزار و ۷۱۷ نفر از متقاضیان دریافت وام ضروری چهار درصدی در این استان مشمول دریافت آن شدند.

۲۸ هزار نفر در خراسان رضوی مشمول دریافت وام صندوق بازنشستگی شدند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کریم‌دادی  اظهار کرد: ۷۰ میلیون ریال وام ضروری صندوق بازنشستگی کشوری با سود چهار درصد یکی از نادرترین، کم‌ کارمزدترین و سهل‌الوصول‌ترین ‌وام‌های موجود در کشور است.

وی ادامه داد: پس از فراخوان کشوری، ثبت نام این وام توسط مشترکین صندوق در دو مرحله و به صورت کشوری مهر ماه پارسال و همچنین اردیبهشت ماه امسال انجام شد که پس از تعیین واجدین شرایط به صورت سیستمی و بر اساس معیارهای تعیین و اعلام شده در مفاد اطلاعیه ثبت نام، بیش از ۴۲ درصد از کل متقاضیان این دو مرحله در خراسان رضوی مشمول اخذ وام یاد شده گردیدند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی گفت: این وام تاکنون در مرحله نخست طی هفت نوبت به ۱۳ هزار و ۸۳۹ نفر و طی دو نوبت از مرحله دوم به سه هزار و ۲۱۷ نفر پرداخت شده است.
وی افزود: این وام به ۱۱ هزار و ۶۶۱ نفر واجدین شرایط باقی مانده نیز در ۶ نوبت دیگر و پس از تامین اعتبارات لازم پرداخت خواهد شد. 
کریم‌دادی ادامه داد: خراسان رضوی با توجه به تعداد مشترکان زیرپوشش و استقبال افراد از ثبت‌نام در این چارچوب دومین حجم اعتباری را پس از استان تهران به خود اختصاص داده است. 

وی گفت: بر این اساس پس از پایان یافتن فرآیند پرداخت وام ضروری طی دو مرحله مبلغ دو هزار میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال از کل اعتبار تخصیصی وام ضروری سال ۱۳۹۸ به متقاضیان پرداخت می‌شود.
۱۲۰ هزار بازنشسته و وظیفه‌گیر در صندوق بازنشستگی کشوری استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی عضو هستند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.