خوزستان_ رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان گفت:  ۱۷ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در خوزستان به دست شهروندان تحویل داده شد.

توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حامد شهریاری رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته و با شروع کرونا ویروس در خوزستان در ۲۲ شهر استان کارگاه تولید ماسک، شیلد و لباس مخصوص پزشکی راه‌اندازی شد.

حامد شهریاری با بیان اینکه در ۲۲ شعبان توانستیم ۲۲ هزار ماسک به مناطق مختلف اهواز و روستاهای اطراف آن ها برسانیم، عنوان کرد: ۱۶ مرحله ضدعفونی در سطح استان خوزستان با ظرفیت ۷۰ هزار لیتر مایع مخصوص ضدعفونی با نظارت متخصصان محیط زیست و بهداشت صورت گرفت و همچنین ۲۴ هزار جفت دستکش هم میان مردم توزیع شد.

وی افزود: در مجموع ۶۲۴ هزار ماسک توسط کارگاه‌های تولید ماسک در این استان تولید و به صورت رایگان با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار و حاشیه‌نشین توزیع و همچنین ۱۷ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در خوزستان به دست شهروندان تحویل داده شد.

شهریاری در ادامه ارائه عملکرد قرارگاه امام رضا (ع)  گفت: علاوه بر خدمات بهداشتی، برای جبران خسات به زوج ها، ۵۲ سرویس جهیزیه در ایام نوروز ۹۹ و عید فطر امسال با کمک و مشارکت خیران به زوج‌های نیازمند اهدا شد. می توان گفت در ۹ ماه گذشته، ۱۵۶ جهیزیه در مناطق محروم خوزستان میان زوج‌های نیازمند توزیع شد.

 وی از تولید ۱۳ هزار شیلد محافظ صورت میان بیمارستان‌های کرونایی استان به صورت رایگان خبر داد و عنوان کرد: چهار هزار و ۸۰۰ دست لباس بیمارستانی مخصوص در سطح استان توسط کارگاه‌های جهادی تولید لباس قرارگاه جهادی امام رضا خوزستان تولید و در سطح بیمارستان‌های خوزستان توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.