معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مطالبات بیمه تکمیلی درمان ایثارگران این استان با ارائه اسناد درمانی آنان به روز پرداخت می‌شود.

پرداخت مطالبات درمانی ایثارگران خراسان رضوی به روز شد

به گزارش قدس آنلاین، جواد غلامپور اظهار کرد : از ابتدای امسال تاکنون ۷۰ میلیارد ریال بابت مطالبات درمانی بیمه دی در زمینه بیمه تکمیلی ایثارگران پرداخت شده و وضعیت پرداختی آن به مراکز درمانی طرف قرارداد و ایثارگران نسبت به گذشته بهبود یافته است.

وی ادامه داد: زمان انتظار برای بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و تشخیصی و داروخانه‌های این استان برای دریافت مطالبات درمانی ایثارگران از شرکت بیمه‌گر به چهار ماه کاهش یافته است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۱۷۰ هزار نفر از ایثارگران واجد شرایط شامل پدر، مادر و فرزند شهید و اعضای خانواده تحت تکفل جانبازان زیرپوشش بیمه تکمیلی درمان قرار دارند.

وی افزود: جمعیت ایثارگران زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در این استان ۳۱۴ هزار نفر است که از این تعداد ۱۰۸ هزار نفر زیرپوشش بیمه پایه درمان و ۱۷۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار دارند و بقیه آنان نیز به صورت شخصی یا به وسیله سایر نهادها بیمه شده‌اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.