۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 707500

مدیر روابط عمومی معاونت فنی، عمران و حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد گفت: با اجرای پروژه اصلاح هندسی و تعریض پل پرتوی در انتهای بولوار وکیل آباد، مشکل ترافیکی در مسیر مشهد به طرقبه و شاندیز رفع شد.

ترافیک مشهد به طرقبه و شاندیز رفع شد

به گزارش قدس آنلاین، مجید بخت آزما در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی این معاونت افزود: اجرای این پروژه از نیمه فروردین ماه امسال آغاز و در مسیر رفت به پایان رسیده است، این پروژه در مسیر برگشت نیز تا پایان ماه جاری به پایان می رسد.

وی ادامه داد: در تمام ضلع شمال و جنوب این مسیر نیز فضای سبز ایجاد شده و برای اجرای این پروژه ١٥٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر روابط عمومی معاونت فنی، عمران و حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد گفت: با توجه به زیاد بودن تصادف و حوادث رانندگی در مسیر بلوار وکیل آباد، طرح کاهش تصادفات با همکاری دادستانی و پلیس راهنمایی و رانندگی از سال گذشته در این بولوار در دست اجراست و به منظور کاهش سرعت، فاصله زمانی مکانی تردد خودروها توسط دوربین‌ها در این مسیر ثبت شده و خودروهای متخلف جریمه می‌شوند.

وی افزود: خودروهای حادثه ساز نیز توسط دوربین‌ها شناسایی می‌شوند و رانندگان خودروهایی که بیشتر از چهار مرتبه در بولوار وکیل آباد حرکات خطرآفرین داشته باشند با اقدام معاون دادستان ملزم به حضو در دوره‌های آموزشی ترافیکی می‌شوند.

بخت‌آزما ادامه داد: توقفگاه آزادی نیز در سه طبقه با ٤٠ هزار متر زیربنا در دست اجراست.

وی گفت: این پروژه با ظرفیت ٦٠٠ دستگاه خودرو سواری و ۳۵ دستگاه اتوبوس با هزینه یکهزار و ٨٠٠ میلیارد ریال از سال ٩٧ آغاز شد و تاکنون ٥٧ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر روابط عمومی معاونت فنی، عمران و حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد افزود: در مجموع در خرداد ماه جاری ١٧ پروژه با اعتبار پنج هزار و ١٧٠ میلیارد ریال در حوزه معاونت عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری این شهر آماده بهره برداری است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.