۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 707544

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه‌ای، به تشریح جزئیات طرح پیش‌فروش یکساله محصولات این گروه پرداخته و ۱۷نکته را پیرامون این طرح توضیح داده است.

۱۷نکته از طرح جدید پیش فروش خودرو

به گزارش قدس آنلاین، نکات ذکر شده در متن اطلاعیه شماره ۹ مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا به شرح زیر است:

۱- ثبت نام ۹ محصول گروه خودروسازی سایپا از جمله محصول جدید شاهین و دو مدل جدید از محصولات ساینا و کوییک از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۸ خردادماه در آدرس اینترنتی https://saipa.iranecar.com آغاز شده است.

جزئیات فروش ۹ محصول سایپا اعلام شد/ ۱۷نکته از طرح جدید پیش فروش خودرو

متقاضیان می توانند تا ساعت ۲۴ تاریخ ۲۰ خردادماه، به صورت شبانه‌روزی برای خرید خودروهای مدنظر خود ثبت‌نام کنند.

۲- متقاضیانی که قبلا در طرح فروش فوق العاده خودرو نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده اند نیز می توانند با مراجعه مجدد به سایت فروش سایپا، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

۳- شرایط پیش فروش جدید محصولات سایپا نیز مانند طرح فروش فوق العاده قبلی برنامه ریزی شده است تا بتوان خودرو را به صورت مستقیم به دست مصرف کننده واقعی رساند و نقش واسطه ها به پایین ترین حد ممکن برسد.

۴- برای ثبت نام در طرح پیش فروش یکساله نیز، شروط و محدودیت های قبلی مصوب ستاد تنظیم بازار اعمال خواهد شد. این شروط شامل موارد زیر هستند:

- هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است

- حداقل سن خریدار ۱۸سال در نظر گرفته شده است.

- داشتن گواهینامه الزامی است.

- در ۳۶ ماه اخیر متقاضی نباید از ایران خودرو یا سایپا خودرو خریداری کرده باشد.

- متقاضی نباید پلاک انتظامی فعال داشته باشد.

- شماره کارت و حساب بانکی باید متعلق به مشتری باشد.

- سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت خودروساز باقی خواهد ماند.

- مشتری ملزم است حداکثر تا سه ماه نسبت به سرویس اولیه خودرو اقدام کند.

۵- در مرحله اول ثبت نام پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا، نیازی به واریز وجه نیست.

۶- در گام اول ثبت‌نام برای طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا، رنگ خودرو قابل انتخاب نیست، اما در زمان ارسال دعوتنامه و تکمیل وجه بر اساس رنگ های قابل عرضه، متقاضی امکان انتخاب رنگ را پیدا می کند.

۷- در پیش فروش جدید یکساله محصولات سایپا، مانند طرح فروش فوق العاده خودرو افرادی امکان خرید پیدا می کنند که در قرعه کشی جزو منتخبین باشند.

۸- بعد از قرعه کشی که با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود، مشتریان منتخب ۴۸ ساعت فرصت دارند تا مبلغ پیش پرداخت خودرو موردنظر خود را به صورت علی الحساب واریز کنند.

۹- میزان وجه واریزی به صورت علی‌الحساب بوده و باقیمانده مبلغ در زمان تحویل خودرو دریافت می شود.

۱۰- در روش پیش فروش یکساله، قیمت نهایی خودروها، به قیمت روز خواهد بود و بر اساس قیمت زمان تحویل در قرارداد مشتریان این عدد محاسبه خواهد شد.

۱۱- زمان تحویل خودروهای پیش فروش شده برای محصول شاهین (تازه وارد گروه خودروسازی سایپا) دی ماه ۹۹، کوییک S آبان تا دی ماه سال جاری، خودروی ساینا S مهر تا آذر ۹۹، کوییکR (دو رنگ) فروردین تا خرداد سال آینده، کوییک دنده ای فروردین تا خرداد سال ۱۴۰۰، وانت ۱۵۱ هم فروردین تا خرداد سال آینده است. همچنین زمان تحویل نیسان تک سوز و نیسان دوگانه سوز شهریور ۹۹ است و در نهایت خودرو نیسان دیزل شهریور تا آبان ماه امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

۱۲- میزان پیش‌پرداخت برای خودروی جدید سایپا (شاهین) ۸۰ میلیون تومان، کوییک اس ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ساینا اس ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، کوییک آر ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک دنده ای ۳۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، وانت ۱۵۱ مبلغ ۳۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیسان تک سوز ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیسان دوگانه سوز ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نیسان دیزل ۷۸ میلیون تومان است.

۱۳- به مبالغ پرداختی در روش پیش فروش یکساله، سود مشارکت یا سود انصراف تعلق نمی‌گیرد.

۱۴- هر فردی که در طرح پیش فروش خودرو در لیست منتخبین قرار گیرد، نمی تواند در طرح های بعدی یا فروش فوق العاده خودرو اقدام به ثبت نام کند.

۱۵- در هر مرحله از روش پیش فروش خودرو امکان انصراف وجود دارد.

۱۶- اگر اطلاعات وارد شده در زمان ثبت نام با شروط وزارت صمت و اطلاعات متقاضی مغایرت داشته باشد، فرد از شرکت در قرعه کشی و حتی تحویل خودرو حذف خواهد شد.

۱۷- فهرست انتخاب شدگان مانند طرح فروش فوق العاده از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و همچنین پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: عصر ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.