نماینده تربت جام ' تایباد' باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آبرسانی ۵ روستای منطقه جام رود از جمله بشیر آباد در دستور کار دولت است و اینجانب از سال قبل موافقتم را با تصویب اعتبار لازم از محل اعتبارات در اختیار نماینده به وزارت نیرو اعلام کرده ام اما تاکنون پولی به آبفا پرداخت نشده است.

اظهارات نماینده مردم  تربت جام  برای تامین آب شرب روستاها

به گزارش قدس آنلاین، جلیل رحیمی افزود: این پروژه آبرسانی از محل مجتمع چشمه گل امسال ان شالله انجام می شود و با پیگیری فرماندار و ابفای شهرستان نیاز روزانه آب این روستا و ۱۱ روستای دیگر شهرستان باتانکر تامین خواهد شد.

وی با تشکر از همراهی رسانه ها متذکر شد: زمانی برخی افراد اسم این روستا را برروی نقشه هم نمی توانستند پیدا کنند با این حال مجموعه دولت ومجلس پیگیر حل مشکل گاز و آب و سایر خدمات این روستاها بوده وهستند.

وی خاطرنشان کرد: اینجانب به ازای هرسال خدمتم شش روستا رابا پیگیری و بی پولی دولت و تلاش و زحمات آبفا، ابرسانی کردم و ان شالله اجازه نمی دهم فریاد به حق محرومیت و فقر مردم روستاهای منطقه ما بدون پاسخ بماند. این نماینده ازمردم خواست بین دلسوزان‌و فرصت طلبان فرق قائل باشند و خود را درگیر فضاهای رسانه ای بیگانگان نکنند.

به گفته رحیمی آنهایی که دارند در ماهواره ها اشک تمساح می ریزند خود مسبب تحریم ها و بی پولی و فشار علیه مردم ما هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.