دو عضو شورای اسلامی شهر خراسان رضوی استعفا کردند.

استعفای ۲ عضو شورای شهر در  خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه حواشی شورای اسلامی شهر سبزوار مسعود پسندیده و قربانعلی کل‌میشی اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار امروز در پخش زنده اینستاگرامی صفحه رسمی شورای شهر از عضویت در این شورا استعفا دادند.

مسعود پسندیده عضو شورا در خصوص استعفایش گفت: احساس می‌کنم امروز مرگ فعالیت‌های اجتماعی اینجانب است و در مقابل دوربین اعلام می‌کنم از شورای شهر سبزوار استعفا می‌دهم.

وی ضمن عذرخواهی از تمامی مردم سبزوار، اعلام کرد: استعفای خودم را به قربانعلی کل‌میشی تقدیم می‌کنم و طبق قانون در نخستین جلسه رسمی شورا باید در دستور کار قرار گیرد.

قربانعلی کل‌میشی نیز که ۱۰ ماه ریاست شورای شهر سبزوار را برعهده داشت، در خصوص استعفایش گفت: جلسه رسمی فردا با دستور کار بررسی استعفای اینجانب و مسعود پسندیده برگزار می‌شود و دلایل استعفای خودم را در جلسه فردا به مردم سبزوار اعلام می‌کنم.

گفتنی است؛ در انتهای یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر با حضور هفت عضو شورا انتخابات زودهنگام هیات رئیسه شورا برگزار شد که به ترتیب علی اصغر محمدی به عنوان رئیس، ذبیح‌الله آرمین به عنوان نایب رئیس، حسین بروغنی به عنوان منشی و خزانه دار و زهرا بخشی به عنوان سخنگو انتخاب شدند و آقایان کلمیشی و پسندیده به این انتخابات اعتراض داشتند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.