۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
کد خبر: 707579

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری هشت نفر از عاملان نزاع مسلحانه در ماهشهر و کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز خبر داد.

دستگیری عاملان نزاع مسلحانه در ماهشهر

قدس آنلاین: سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۵ امروز (۲۰ خردادماه)، در پی اختلاف قبلی بین دو طایفه در شهرستان ماهشهر، افرادی از منازعین هر دو طایفه مجدداً جلوی دادگستری شهرستان حضور یافته و قصد درگیری مسلحانه داشتند که بلافاصله مامورین انتظامی به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: یکی از منازعین با سلاح کلاش اقدام به تیراندازی به طرف ماموران کرد که مامورین انتظامی نیز متقابلاً اقدام به تیراندازی به سوی  افراد مسلح کردند.

عباس‌زاده ادامه داد: حین تیراندازی منازعین، یک زن ۴۵ ساله رهگذر بر اثر اصابت ترکش گلوله به صورت سطحی زخمی شد که پس از مراجعه به مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان شد.

فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: در عملیات پلیس هشت نفر از طرفین نزاع دستگیر شدند و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و دو قبضه اسلحه شکاری به همراه ۹۶ عدد فشنگ کشف شد. همچنین در این رابطه یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ توقیف شد.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران انتظامی اوضاع کاملا آرام و تحت کنترل است، گفت: شناسایی و دستگیری سایر عاملین نزاع ادامه دارد و پلیس با مخلین نظم و امنیت هرگز مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.