گیلان - مدیرکل فرودگاه گیلان، از بازگشت مجدد پروازها به روال عادی خبر داد و گفت: پروازهای جزیره کیش هم به زودی برقرار می شود.

پروازهای جزیره کیش به زودی برقرار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرودگاه گیلان ،غلامرضا کریم آقایی ، از بازگشت مجدد پروازها به روال عادی خبر داد و گفت: ۸۰ درصد پروازهای برنامه ای فرودگاه سردار جنگل رشت در مسیرهای تهران، شیراز، اصفهان، بندرعباس، تبریز، اهواز، عسلویه و مشهد در حال انجام است.

وی افزود: در نیمه اول اردیبهشت ماه تعداد ۳۰ سورتی پرواز داخلی در هفته از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس و عسلویه انجام می شد و هم اکنون این پروازها به ۹۸ سورتی پرواز افزایش یافته است.

مدیرکل فرودگاه گیلان، پروازهای یادشده را از سوی شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، کاسپین،کارون و ایرتور دانست و خاطرنشان کرد: پروازهای جزیره کیش هم به زودی برقرار می شود.

کریم آقایی تصریح کرد: اگرچه در راستای شکستن حلقه شیوع کرونا اغلب پروازها از سوی شرکت های هواپیمایی لغو می شد، اما فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در تمام مدت عملیاتی و آماده پذیرش پرواز و یاری رسانی در بحران بود.

وی با اشاره به اجرای تمهیدات بهداشتی ستاد مقابله با کرونای سازمان هواپیمایی کشور و دستورالعمل های استانداری در فرودگاه گیلان، عنوان کرد: ضد عفونی تجهیزات ترمینال ها، بار مسافران و داخل کابین هواپیما انجام می شود و ناوگان تاکسیرانی فرودگاه را ملزم به ضد عفونی روزانه کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.