گیلان- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: تأمین مالی اجرای پروژه‌ها و حمایت از کارخانه‌ها در ایام بحران ضروری است و برای این منظور قصد داریم که شرکت‌های منطقه آزاد انزلی را وارد بورس کنیم.

شرکت‌های منطقه آزاد انزلی وارد بورس می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد انزلی ،محمد ولی روزبهان در جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: ضرورت دارد که در سال جهش تولید و در شرایطی که دشمنان سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ما اعمال کرده‌اند تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و با تدوین برنامه‌های مدون و توسعه‌محور سبب رشد کشور شویم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی توسعه فعالیت‌های صنعتی است گفت: توسعه فعالیت‌های صنعتی به‌منظور تحقق اهدافی همچون جذب سرمایه‌گذار و تقویت درون‌زایی و برون‌گرایی بسیار مهم است و منطقه آزاد انزلی با وجود محدودیت‌ها در این زمینه عملکرد خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه فعال‌سازی واحدهای راکد و توسعه زیرساخت‌های مربوط به سرمایه‌گذاری بخشی از فعالیت‌های منطقه آزاد انزلی در راستای توسعه فعالیت‌های صنعتی است افزود: علاوه بر موارد مذکور فعالیت شهرک صنعتی شماره ۳ این منطقه موجبات فعالیت واحدهای تولیدی قدرتمند را فراهم می‌کند که یکی از عوامل جهش تولید است.

روزبهان با اشاره به موقعیت استراتژیک منطقه آزاد انزلی و جذب گردشگر داخلی و خارجی به این منطقه خاطرنشان کرد: منطقه آزاد انزلی به‌دلیل قرار گرفتن در مسیر کریدورهای بین‌المللی و جذب گردشگران داخلی و خارجی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه تجاری و ارزی کشور شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.