مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: اعتبار دفترچه‌های درمانی متقاضیان بیمه بیکاری در این استان تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

اعتبار دفترچه‌های درمانی متقاضیان بیمه بیکاری خراسان رضوی تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، سید محسن نظام خیرآبادی اظهار کرد: اعتبار دفترچه‌های درمانی متقاضیان بیمه بیکاری که ترک کار آنان از طریق کارفرما اعلام شده و در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام نموده‌اند تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: این اقدام به عنوان اقدام جدید با هدف ارائه تسهیلات تامین اجتماعی خراسان رضوی در دوران کرونا ارائه شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: تاریخ خاتمه کفالت مستمری‌بگیران بازمانده و افراد تبعی تحت پوشش مستمری‌بگیران بازنشسته و از کارافتاده کلی نیز که دارای تاریخ خاتمه کفالت اردیبهشت و خرداد ۹۹ هستند به ترتیب تا یکم تیر و یکم مرداد امسال معتبر است و تا موعد مقرر مستمری‌بگیران در این خصوص نیازی به مراجعه به شعبه تامین اجتماعی ندارند.

خیرآبادی  افزود: بر این اساس، هیچ گونه پیامکی برای مراجعه به شعب تامین اجتماعی برای بررسی وضعیت مستمری‌بگیران ارسال نمی‌شود.

وی ادامه داد: همچنین خدمات مشاهده فیش حقوقی، حکم افزایش سالیانه، شماره حساب مستمری‌بگیران، صدور گواهی حقوق و کسر اقساط معوق از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir انجام می‌شود و مستمری‌بگیران می‌توانند بدون مراجعه به شعب از خدمات این سامانه استفاده کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.