۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 707626

دوشنبه شب در شویی مضحک مجری جاه طلب و مدیر متهم، به سر و کله هم می‌زدند تا در افکار عمومی جایگاه مخدوش خود را صیقل دهند و من در تمام این مدت و در میان آن همه دروغ و اتهام که رد و بدل می‌شد به کشتی‌های نفتکشی فکر می‌کردم که با خون دل ملوانان جان بر کف نفت این مرز و بوم را برای تبدیل کردن به پول تا مرزهای ونزوئلا بردند.

قدس آنلاین: دوشنبه شب در شویی مضحک مجری جاه طلب و مدیر متهم، به سر و کله هم می‌زدند تا در افکار عمومی جایگاه مخدوش خود را صیقل دهند و من در تمام این مدت و در میان آن همه دروغ و اتهام که رد و بدل می‌شد به کشتی‌های نفتکشی فکر می‌کردم که با خون دل ملوانان جان بر کف نفت این مرز و بوم را برای تبدیل کردن به پول تا مرزهای ونزوئلا بردند. به روزها و شب‌های پرتلاطم دریا و پرواز جنگنده‌های آمریکایی و مانور ناوهایشان برای تهدید سربازان ایرانی فکر می‌کردم که تحریم را روز به روز بر ما تنگ‌تر می‌کنند و ما برای سنت به سنت فروش نفت‌هایمان خودمان را به آب و آتش می‌زنیم.

آن وقت در میان این همه مشکلات اقتصادی استخوان خردکن و با شروع موج دوم کرونا مجری و مدیری که اتفاقاً هر دو متهم به باد دادن سرمایه‌های ملی هستند چه راحت از ۲/۲ میلیون دلار و ۲.۸ میلیون دلار حقوق و چند میلیارد تومان خسارتی حرف می‌زنند که سناتور مکار بلژیکی از پیکر رنجور این ملت نجیب کنده و به جیب زده است. آنچه که میثاقی و تاج بر سرش چانه می‌زدند دقیقاً پول درمان و داروی مردمی است که گاهی به دلیل تحریم‌ها تا پای مرگ می‌روند. پول تحصیل دانش‌آموزانی است که به دلیل کرونا و نداشتن کمترین امکانات دیجیتالی در مناطق دور افتاده از آموزش‌های مجازی جا ماندند و یا اصلاً به دلیل محرومیت به اینترنت دسترسی نداشتند.

تاج می‌گوید - مفتخرانه هم می‌گوید- که قرارداد خوبی با ویلموتس بسته است. معنی قرارداد خوب را وسط این همه زخم عمیق اقتصادی واقعاً نمی‌فهمیم. قرارداد ترکمنچای و گلستان مقابل این قرارداد رو سفید است آنگاه مدیر مستعفی فدراسیون برای دفاع از پول‌های مفتی که به ویلموتس داده‌اند شال و کلاه کرده به رسانه ملی آمده، تأکید کرده کسی روی خط مزاحمش نشود تا به مردم و نمایندگان مردم بابت توضیح خواستنشان بتازد.

در طرف مقابل هم میثاقی که با هزار لابی و هزار انتقاد به صندلی تکیه زده که برایش بزرگ است وقتی نمی‌تواند حق مطلب را ادا کند گرفتار جنگ دفاع از خود می‌شود. میثاقی برای دفاع از بیت المال و حق مردم آن‌قدر کوچک است که تاج روی آنتن زنده او را به بی‌عقلی متهم می‌کند و در چشمانش نگاه می‌کند و می‌گوید سواد نداری و توصیه پذیرهستی. البته که در این اتفاق تاریخی مقصر اصلی مدیران صدا و سیما هستند که در میدان دادن به مجری جوانشان راه را به خطا رفته‌اند. میثاقی گیج و سردرگم است. او را در موقعیتی قرار داده‌اند که نمی‌داند دقیقاً چه باید بکند. هر طرف که می‌رود آتش است. با این حال مدیران تلویزیون ساعت‌های متمادی آنتنی را که هر دقیقه‌اش از پول این ملت هزینه می‌شود را در اختیارش قرارداده اند تا مقابل مدیرانی که با بی‌کفایتی پول نفت مملکت را آن هم در بدترین تحریم‌ها به جیب خارجی‌ها می‌ریزند تحقیر شود و نتواند حق مردم را بگیرد.

بازنده دوشنبه شب بدون شک مردم نجیب ایران بودند که هم وقتشان و هم پول نفتشان بر باد می‌رفت. ویلموتس پولش را تا ریال آخر می‌گیرد و باز ما خجالت زده کشاورزان، کارگران، ملوانان و سربازانی می‌شویم که در تحریم‌های ظالمانه با دست خالی جان می‌کنند و فوتبال دسترنجشان را می‌بلعد.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.