گوشی هوشمند Huawei P Smart S با باتری ۴،۰۰۰mAh و چیپست Kirin ۷۱۰F معرفی شد.

گوشی هوشمند Huawei P Smart S عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هوآوی در سری P-Smart گوشی هوشمند جدید خود را به بازار عرضه کرده است. آخرین دستگاه این برند با نام Huawei P-Smart S لقب گرفته و معرفی شده است، این دستگاه یک نسخه جدید از Huawei Enjoy ۱۰s است که اکتبر گذشته در چین برای اولین بار معرفی شد.

دستگاه P Smart S تمام مشخصات Enjoy ۱۰s را حفظ کرده است، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش بلند نسبت ابعاد دستگاه است و از اسکنر اثر انگشت درون صفحه ، Kirin ۷۱۰F SoC و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه Huawei P Smart S به کاربران خود ارائه می دهد.

مشخصات Huawei P Smart S

گوشی Huawei P Smart S نمایشگر ۶.۳ اینچی FHD + OLED را ارائه می دهد. برای قرار دادن دوربین سلفی ، یک دوربین قطره ای وجود دارد و نمایشگر آن از ابعاد بلند ۲۰: ۰ برخوردار است. برای امنیت ، این گوشی هوشمند مجهز به اسکنر اثر انگشت درون صفحه است و Huawei P Smart S در گزینه های رنگی Breathing Crystal و Midnight Black قابل استفاده است.



در بخش دوربین، Huawei P Smart S مجموعه ای از دوربین سه گانه را تشکیل می‌دهد که شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ، لنز گسترده ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی است. همچنین این دستگاه از یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هوآوی P Smart S از چیپست Kirin ۷۱۰F بهره می برد، این دستگاه با حافظه رم ۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه پردازنده جفت شده است و یک شکاف کارت NM برای گسترش فضای ذخیره سازی اضافی وجود دارد. این گوشی هوشمند توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۰W پشتیبانی می شود. Huawei P Smart S EMUI ۱۰.۱ را مبتنی بر Android ۱۰ و بدون پشتیبانی از خدمات و برنامه‌های Google اجرا می‌کند و گزینه‌های اتصال در دستگاه شامل دو سیم کارت ، ۴G VoLTE ، Wi-Fi ، بلوتوث ، NFC ، USB-C و GPS است.



قیمت و در دسترس بودن Huawei P Smart S

گوشی هوشمند Huawei P Smart S دارای برچسب قیمت ۲۴۹.۹۰ یورو است و هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه دقیق این دستگاه در دسترس نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.