نماینده گناباد و بجستان در مجلس یازدهم گفت: پروژه اکتشاف مس با سرمایه اولیه ۲۰ میلیارد تومانی از اوایل تیر ماه توسط شرکت توسعه و تولید مواد معدنی در گناباد آغاز خواهد شد.

 اجرای پروژه اکتشاف مس در گناباد /آغاز فعالیت فرودگاه گناباد تا پایان دولت دوازدهم

محمد صفایی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: با توافقی که با مدیرعامل شرکت توسعه و تولید مواد معدنی صورت گرفت، مقررشد این شرکت یک دفتر اکتشافی در گناباد تاسیس کند.

وی تصریح کرد: این دفتر باهدف اکتشاف مس در گناباد آغاز به کار خواهد کرد زیرا یکی از مواردی که باید به منظور ایجاد و رشد اشتغال در این منطقه صورت بگیرد، تمرکز بر اکتشاف مواد معدنی است که گناباد و بجستان از ظرفیت خوبی در این زمینه برخوردار هستند.

صفایی ادامه داد:این شرکت پروژه اکتشاف مس با سرمایه اولیه ۲۰ میلیارد تومانی را از اوایل تیر ماه دراین منطقه شروع خواهد کرد که در صورت موفق بودن این پروژه تحول بزرگی در شهرستان های گناباد و بجستان محقق خواهد شد  و اشتغال زیادی را ایجاد خواهد کرد.

نماینده گناباد و بجستان در مجلس یازدهم  بیان کرد: باند دوم گناباد در مسیر راه آهن  مشهد- زاهدان نیز در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، همچنین طی مذاکراتی که با رئیس سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت مقرر شد ریل گناباد نیز تا ایستگاه این شهرستان به انجام برسد از طرفی ساخت باند دوم بجستان به فردوس نیز تا هفته دولت به پایان خواهد رسید.

صفایی افزود: پروژه ساخت فرودگاه گناباد نیز که از سال ۱۳۷۲آغاز شده بالغ بر ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ، از طرفی پیمانکار این پروژه نیز سال گذشته بسیار  کم کاری کرد وبه همین خاطر  مهلتی برای تکمیل بخش های ساختمانی این پروژه تا مردادماه امسال درخواست نمود.

وی ادامه داد: همچنین ادامه این پروژه نیز به پیمانکار جدیدی واگذار و بنا است  تا پایان دولت دوازدهم این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد تا  مردم گناباد، بجستان، سرایان، رشتخوار، خواف، قائن طعم شیرین استفاده از سومین فرودگاه خراسان رضوی را بچشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.