رزمندگان گردان عمار که در واپسین روزهای دفاع مقدس با جان و دل در مناطقی مانند تنگه ابوغریب دشمن بعثی را شکست دادند، اکنون برای شکست بیماری کرونا به پا خواسته اند.

روایتی متفاوت از بحران کرونا در مستند «رزم آهنگ» + تیزر

به گزارش قدس آنلاین، مستند «رزم آهنگ» کاری از گروه مستند روایت فتح، به کارگردانی شاهرخ کیوان نیا پنجشنبه ۲۲ خردادماه روی آنتن می رود.

شاهرخ کیوان نیا کارگردان مستند «رزم آهنگ» با اشاره به اینکه قصه این مستند روایتگر رزمندگان گردان عمار از لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) است که در زمان دفاع مقدس بنا به ضرورت سلاح در دست گرفته و پس از آن در حوادثی مثل سیل و زلزله و ... به میدان می آیند گفت: «رزم آهنگ» داستان پیران بسیجی جبهه عشق است.

کیوان نیا ادامه داد: با شروع انقلاب اسلامی و با نفس قدسی امام خمینی (ره) نیرویی جان بر کف با عنوان بسیج شکل گرفت در وقایع و حوادثی که جامعه دچار تهدید و بحران بود و هست، بی درنگ، آتش به اختیار وارد معرکه می شوند و با تمام وجود در جهت رفع آن بحران همت می کنند تا جایی که در آن مسیر از جان خود نیز می گذرند و این سرمایه گرانقدر و ماندگار بجای مانده از دوران پرافتخار دفاع مقدس است.

او در مورد تلاش خود برای ساخت اثری با موضوع کرونا گفت: به هر حال در مقطعی از تاریخ هستیم که تقریبا نظیر نداشته و لازم است که مستندسازان این برهه را ثبت کنند چرا که درس‌های خیلی بزرگی داشته است. گروه مستند روایت فتح از طریق نزدیک شدن به این موقعیت‌ها این درس‌ها و مفاهیم را بازنمایی می کند.

مستند «رزم آهنگ» کاری از گروه مستند روایت فتح، به کارگردانی شاهرخ کیوان نیا پنجشنبه ۲۲ خرداد، ساعت ۱۸ از شبکه اول سیما مهمان خانه های شماست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.