رئیس شورای شهر تربت حیدریه گفت: باید منتظر پاسخ شهردار به سوالات پنج عضو شورا شهر باشیم و احتمالا این موضوع هفته آینده در جلسه علنی شورا به نتیجه خواهد رسید.

استیضاح شهردار تربت حیدریه کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی وقفی  اظهار کرد: طبق ماده ۷۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی شهر، طرح سوال و استیضاح شهردار از حقوق و اختیارات شورای شهر است و طی هفته‌های گذشته این بحث مطرح بود تا اینکه در حال حاضر سوالات مطرح شده از سوی پنج نفر از اعضای شورای شهر تربت حیدریه به دست شهردار رسیده است.

رئیس شورای شهر تربت حیدریه تصریح کرد: در قانون نیز مهلتی مشخص برای شهردار تعیین شده است تا در این مدت پاسخ سوالات را به شورا ارائه نماید و احتمالاً در هفته آینده در محل شورای شهر پاسخ‌های شهردار را خواهیم شنید.

وی با بیان اینکه طرح سوال، در همه موارد به استیضاح ختم نمی‌شود، افزود: شورای اسلامی شهر در این مورد طبق روال قانونی و تعریف شده پیش خواهد رفت تا نتیجه مشخص شود.

همچنین محمد صادق مجتهدی، شهردار تربت حیدریه در این ارتباط  بیان کرد: آماده پاسخ به سوالات مطرح شده از سوی پنج عضو شورای شهر در جلسه علنی شورا با حضور خبرنگاران هستم.

وی ارائه توضیحات بیشتر در این باره را به جلسه علنی شورا که در ارتباط با طرح سوال از وی تشکیل خواهد شد موکول کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.