رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه حضور در استان‌ها از برنامه‌های جدی دستگاه قضاست، گفت: قرار بود اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه ٩٨ در استان فارس حضور پیدا کنم اما به دلیل رعایت شرایط بهداشتی و ضرورت رعایت این شرایط، سفر با سه ماه تاخیر انجام شد.

رئیسی: حضور در استان‌ها از برنامه‌های جدی دستگاه قضاست

قدس آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح پنج‌شنبه ٢٢ خرداد در بدو ورود به شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: این سفر را توفیقی برای خود و همکارانم می‌دانم.

او ادامه داد: به دلیل محدودیت‌های فعلی ناشی از بیماری کرونا، دیدارها در این سفر محدود خواهد بود.

رئیس قوه قضاییه دیدار با همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته قوه قضاییه در استان و بررسی مسائل آنها را از برنامه‌های سفر یک روزه خود اعلام و خاطرنشان کرد: در این جلسه مسائل را مرور خواهیم کرد تا برخی از مشکلات در این سفر کاهش پیدا کند.

آیت‌الله رئیسی بیان کرد: در ادامه این سفر نشستی با استاندار، مدیران استانی، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و نماینده ولی فقیه در استان خواهیم داشت و در این جلسه نیز مسائلی چون بررسی موانع تولید و راهکارهای جهش تولید در استان فارس مورد بحث قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه تمایل داشتم در این سفر در جای جای استان فارس حضور پیدا کنم، گفت: از آنجا که استان فارس گسترده‌ترین حوزه قضایی کشور را به خود اختصاص داده اما به دلیل شرایط فعلی و محدودیت‌های بهداشتی توفیق حضور در شهرستان‌ها را نخواهیم داشت.

رئیس قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد که به برکت اهل بیت (ع) در این سفر برخی مسائل و مشکلات فارس رفع و بخشی در تهران پیگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.