مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ۱۸ نقطه خراسان رضوی وضعیت آن سفید و از این هفته نماز جمعه در آنها اقامه می شود.

نماز جمعه ۲۳ خردادماه  در ۱۸ نقطه استان خراسان رضوی اقامه می شود

علی نوری

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد حسین ایزدی گفت: استان خراسان رضوی ۵۳ پایگاه نمازجمعه دارد و براساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده ستاد ملی مبارزه با کرونا  در استان خراسان رضوی تنها ۱۸ شهر می باشد که وضعیت سفید دارند و از این هفته ۲۳ خرداد ماه می توانند  نمازجمعه را با رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت کنند.  

وی اعلام کرد: طبق  تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا  تمامی مناطقی که وضعیت زرد هم دارند می توانند از هفته آینده نماز جمعه را اقامه کنند که در استان خراسان رضوی به جز ۴ نقطه استان  شهرهای مشهد،   تربت جام، صالح آباد، تایباد در تمامی ۴۹ نقطه دیگر با رعایت پروتکل های بهداشتی   می توانند نماز جمعه را برگزار کنند. مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با بیان اینکه برخی دیگر از شهرهای خراسان رضوی متقاضی  اقامه نماز جمعه هستند گفت: پس از تایید نهایی در ستاد مرکزی و تعیین امام جمعه در این شهرها نیز نماز جمعه اقامه خواهد شد که تاکنون هیچ  افزایشی برتعداد پایگاههای نماز جمعه در استان نداشتیم و فعلا ۵۳ پایگاه نمازجمعه فعال داریم.

حجت الاسلام ایزدی عنوان کرد:  بخش انابد  بردسکن متقاضی اقامه نماز جمعه هستند ولی هنوز پی گیری های لازم دراین رابطه  از سوی مسئولان محلی صورت نگرفته است. وی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار و  ۳۰۰ نفر عضو ستادهای نماز جمعه در استان هستند گفت: بیش از ۵۰ درصد آنها  را جوانان تشکیل  می دهند.   وی با اشاره به شروع بکار  مجلس یازدهم از هفتم خردادماه گفت:  با توجه به اینکه بیش از ۱۰ سال است مقام معظم رهبری تاکید برمسایل اقتصادی دارند و امروز دشمن نیز در عرصه نظامی  شکست خورده است  و یکی از پاشنه آشیل های نظام را مسایل اقتصادی دیده اند  ضرورت دارد نمایندگان مجلس در گام اول درراستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بحث عدالت و مبارزه با فساد حرکت کنند.

وی بیان کرد: یکی  از نمادهای زیبای ولایت مداری  مطالبه درراستای جهش اقتصادی است که می طلبد نمایندگان مجلس منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند. وی ستاد نماز جمعه بردسکن را یکی از ستادهای نماز جمعه موفق در استان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ اخبار منفی و یا ضعفی از ستاد نماز جمعه شهرستان بردسکن  نداشته ایم.   وی دررابطه با تغییر و تحولات در ائمه جمعه استان گفت: تاکنون هیچ گونه تغییر یا جابجایی در بین ائمه جمعه استان نداشته ایم ولی بنای ما بر جوان گرایی است که احتمال دارد  در برخی از شهرهای استان تغییراتی صورت بگیرد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.