استاندار خراسان رضوی گفت: ظرف ۱۱ ماه گذشته یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار کالا از خراسان رضوی صادر شده است.

صادرات یک و نیم میلیارد دلاری کالا از خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا زرم‌حسینی امروز در مراسم آغاز بهره‌برداری دو واحد بزرگ صنعتی و معدنی در منطقه سنگان شهرستان خواف گفت: مبلغ پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از مجموع ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار طرح‌های صنعتی و معدنی که امروز در کشور بهره‌برداری شدند، مربوط به طرح‌های اجرا شده در شهرستان خواف است.

استاندار خراسان رضوی به دیگر تحولات نویدبخش اقتصادی در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: ظرف ۱۱ ماه گذشته یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار کالا از خراسان رضوی صادر شده و در همین مدت میزان بیکاری استان به ۸.۳ درصد رسیده که ۲.۵ درصد از میزان متوسط کشوری شاخص بیکاری پایین‌تر است.

وی افزود: همچنین پارسال تفاهم‌نامه‌های اجرایی به ارزش ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در خراسان رضوی امضا شده که نسبت به مدت مشابه ۳۷.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه به تدابیر ریاست جمهوری برای پیشگیری از شیوه بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا نیز اشاره و بیان کرد: این استان از نظر مدیریت و تلفات کرونا در سطح کشور رتبه خوبی به خود اختصاص داده در جایگاه یازدهم کشوری ایستاده است.

وی ادامه داد: حرم مطهر امام رضا (ع) نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شده و زائران با حضور در صحن‌های حرم مطهر زیارت می‌کنند.

منبع:مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.